پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۴ کلینیک ویژه امسال در مازندران افتتاح می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بابیان اینکه ۶۵ مرکز بهداشتی درمانی روستایی هفته دولت افتتاح می‌شود افزود: تا شهریور سال جاری ۱۴ کلینیک ویژه نیز در استان افتتاح خواهد شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: قاسم جان بابایی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز بیماران کلیوی شهروند ساری که با حضور وزیر بهداشت و هیئت همراه برگزار شد، ضمن تبریک مبعث رسول اکرم (ص) اظهار داشت: مرکز جامع سرطان مازندران که در قالب پروژه‌ای نیمه‌کاره مردمی ۱۵ درصد پیشرفت داشت اکنون در پنج طبقه افتتاح‌شده است

 

وی افزود: مراکز شیمی‌درمانی در برخی شهرهای استان وجود دارد ولی مرکز جامع بیماران سرطانی مازندران، یک مرکز سطح سه و ارجاع است تا از این طریق ارجاع بیماران پیوند مغز و استخوان به تهران کمتر شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره افتتاح مرکز بیماران کلیوی شهروند ساری گفت: استان مازندران هزار و ۱۰۰ بیمار دیالیزی دارد و تعدادی هم در انتظار دیالیز هستند.

 

دکتر جان بابایی بابیان اینکه دستگاه‌های دیالیز قدیمی هستند بیان داشت: در تمام بخش‌ها و شهرهای استان مرکز دیالیز داریم و اگر در آینده بخواهیم مرکزی داشته باشیم بهتر است همه مراکز تجمیع شود.

 

وی ادامه داد: مرکز بیماران کلیوی شهروند در منطقه محروم ساری که بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد افتتاح شد تا به این مردم که برای نظام و انقلاب زحمت کشیدند خدمات‌دهی کند.

 

جان بابایی، بابیان اینکه در دولت یازدهم بیش از ۴۰۰ پروژه عمرانی در استان بهره‌برداری و یا در حال ساخت است گفت: در حوزه دانشجویی خوابگاهی دانشجویی دختران در پیامبر اعظم در مساحت ۱۲ هزار متر در ۱۳۰  سوئیت ۴۰ و ۵۰ متری در حال ساخت است که با بهره‌برداری آن کلیه خوابگاه‌های دانشجویی داخل شهر به پیامبر اعظم منتقل می‌شود.

 

وی از احداث پروژه‌های ورزشی در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و افزود: این پروژه‌ها تا پایان امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.