پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۱ سال از آغاز ساخت موزه دفاع مقدس مازندران گذشت

0

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در جلسه شورای اداری مازندران از گذشت ۱۱ سال از آغاز ساخت پارک موزه دفاع‌مقدس مازندران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، عبدالله ملکی در این جلسه اظهار کرد: پارک موزه دفاع مقدس در همه استان‌ها برپا شده است و انتظار می‌رود استاندار جدید این امر مهم را مدنظر قرار داده و برای پیشبرد این موضوع قدم‌های جدی بردارد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نیز باید بودجه ملی و استانی برای تکمیل بزرگترین پارک موزه مازندران اختصاص دهند، اظهار کرد: یازدهمین سال از آغاز پروژه پارک موزه مازندران می‌گذرد و امیدواریم این طرح که در ۶۰ هکتار در نظر گرفته شده در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به سرانجام برسد.

وی همچنین با بیان اینکه نقش شهرستان‌های مختلف مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم بوده است اما جوانان امروزی اطلاعات چندانی از آن ندارد، خاطرنشان کرد: باید کتاب‌هایی در این زمینه نوشته و مورد نشر و بازنشر قرارگیرد.

ملکی تاکید کرد: باید بودجه‌هایی در این حوزه تامین شود تا کتاب‌ها چاپ شده و در دسترس جوانان که آینده سازان انقلاب هستند قرار گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.