پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰ میلیارد ریال برای تعریض جاده ترانزیتی ساری – کیاسر اختصاص یافت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، محمد دامادی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراحل تعریض محور ساری – کیاسر اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم وجدی مردم برای حفظ امنیت، جاده است که از پروژه‌‌های مهم شهر کیاسر، تعریض و آسفالت آن بوده که با بهره‌برداری از آسفالت ورودی، شاهد رفع بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

وی افزود: متاسفانه درگذشته مردم این شهرستان در این زمینه دچارمشکل شدند که امسال با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی شهردار و اعضای شورای شهر یک میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت.

دامادی تصریح کرد: برای تسریع در روند تکمیل و بهره برداری تعریض آسفالت این شهر، برای سال 96 نیز یک میلیارد تومان دیگر به این طرح اختصاص می‌یابد.

وی با تقدیر از مشارکت و همراهی شهروندان در امورات شهری، گفت: این شهر با جاذبه‌های دیدنی سالانه میزبان مسافران و گردشگران بسیاری بوده که باید با تعامل و همکاری میان مسئولان و مردم مسائل و مشکلات را شناسایی و برای توسعه و رونق در تمام زمینه‌ها گام برداریم که با اجرایی شدن این پروژه تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات بیشتر رضایتمندی هر چه بیشتر مردم و ساکنان این مناطق را جلب کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده یک دستگاه مینی لودر به شهرداری کیاسر تحویل داده شد.

دامادی اظهار امیدواری کرد با پیگیری مجدانه و تعامل بیشتر مسئولان بتواند معضل زباله منطقه چهاردانگه را نیز رفع کند./تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.