پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یاسر خاسب برای حضور در ۲ فستیوال تئاتری به فرانسه و آلمان رفت

یاسر خاسب برای حضور در ۲ فستیوال تئاتری آثار تک‌نفره به کشورهای فرانسه و آلمان سفر کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر مطرح چهاردانگه ای تئاتر کشور درباره جدیدترین اجراهای بین‌المللی گروه تئاتر «بدن دیوانه» به مهر گفت: از روز سه‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه برای حضور در فستیوال «میمه سیس» در شهر پاریس به کشور فرانسه سفر کردم و در روزهای ۱۰ و ۱۱ نوامبر (۲۰ و ۲۱ آبان‌ماه) در این فستیوال اجرا داشته ایم.

 

وی ادامه داد: در این فستیوال، تئاترهای فیزیکال اجرا می‌شوند و همه آثار فضایی نیمه بداهه دارند. نکته جالب آثار این فستیوال این است که چند گروه خارجی مختلف در قالب یک تیم اجرایی کار می‌کنند و اثری را به صحنه می‌برند.

 

سرپرست گروه «بدن دیوانه» یادآور شد: سال گذشته نیز در فستیوال «میمه سیس» شرکت کرده بودم که متأسفانه شب قبل از اجرای ما، حادثه تروریستی شهر پاریس توسط داعش رخ داد و فستیوال لغو شد. امسال بار دیگر همه گروه‌ها از جمله «بدن دیوانه» برای اجرا در این فستیوال دعوت شده‌اند.

 

خاسب درباره حضور و اجرا در کشور آلمان نیز توضیح داد: بعد از اجرا در فستیوال «میمه سیس» در فرانسه به شهر کیل در آلمان سفر می‌کنم تا در فستیوالی تئاتری در این شهر شرکت کنم. وجه مشترک ۲ فستیوال فرانسه و آلمان این است که کارهای تک‌نفره در آن حضور دارند. در فستیوال شهر کیل نیز روزهای ۱۶ و ۱۷ نوامبر (۲۶ و ۲۷ آبان‌ماه) اجرا دارم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.