پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یادواره شهدای شهر کیاسر و شهدای گمنام در ۲ دی ۱۳۹۵ برگزار می شود

جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد: ب جلسه ستاد یادواره شهدای شهرکیاسر و شهدای گمنام بخش چهاردانگه امروز پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ از ساعت۱۰:۳۰ با حضور بخشدار و دیگر اعضا ی ستاد در دفتر امام جمعه بخش چهاردانگه برگزار شد.

1

 

جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد: جلسه ستاد یادواره شهدای شهر کیاسر و شهدای گمنام بخش چهاردانگه امروز پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور اعضاء ستاد در محل دفتر حجت الاسلام دکتر تیموری، امام جمعه بخش برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه تصمیماتی برای برگزاری یادواره شهدای شهر کیاسر در سال ۹۵ از سوی اعضا ستاد گرفته شد.

 

فرمانده بسیج چهاردانگه ادامه داد: طبق تصمیمات مقرر شد یادواره شهدای شهر کیاسر و شهدای گمنام در روز پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ به همراه نماز مغرب و عشا برگزار شود و همچنین، سردار ملکی، رئیس دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان مازندران به عنوان سخنران و برادر زارع به عنواع مداح در روز یادواه دعوت شوند.

 

مشعل اولین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان ساری در چهاردانگه در کنار یادمان شهدای گمنام روشن و توسط ورزشکاران و قهرمانان چهاردانگه تا میدان ولیعصر شهر کیاسر حمل می شود.

 

 

1 نظر
  1. کیاسر زادگاه مادری می گوید

    سلام تشکر از اینکه به بعضی از قسمتهای حرفای من ترتیب اثر دادین،
    اینکه رو اسم شهید میزنی سایت ایثار فعال شدش و اطلاعات شهید رو نشان میده،ولی همه قسمتهایش تکمیل نیست،مثل محل شهادت، محل عملیات،اگر تکمیل بشه دعا گوی شمام،در ضمن اون قسمتهای پر شده هم بعضی قسمت هاش اشتباه عنوان شده ، آدم تعجبش میگیره دایره المعارف و اشتباه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!باید ویرایش و اصلاح بشه
    وصیت نامه شهیدان رو بذارین،
    وقتی مراجعه به دایره المعارف میکنی بنظر بنده یعنی جایی که سندی که در اون اطلاعات شهدا کامل و تکمیل هستش باید باشه، بازم ممنونم از شما،
    —————————–
    پایگاه خبری چهاردانگه: ضمن تشکر از جنابعالی برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، بی پرده بگویم که این مقدار کار هم با تلاش طاقت فرسای دوستان در پایگاه خبری چهاردانگه تهیه شده است . بیش از سه سال پیش از ستاد یادواره شهدای بخش خواستیم که اگر کمک مالی نمایند و اطلاعات شهدا( از قبیل عکس، فیلم،صدا، وصیت نامه و… ) در اختیار پایگاه خبری قرار گیرد، ما یک نرم افزار جامع تهیه نماییم که تا فقط با یک کلیک تمام اطلاعات آن شهید بیاید. اما متاسفانه هیچ گونه همکاری با سایت چهاردانگه نیوز در این رابطه نشده است.
    اما پایگاه خبری چهاردانگه نیوز سعی نمود تا به طور مستقل اطلاعات شهدا را دریافت و منتشر نمایید به همین منظور تا الان تعدادی از شهدا معرفی شده اند.
    از اینجا از تمام مردم شریف بخش چهاردانگه درخواست می نماییم، هر مقدار اطلاعات از شهید دارند در اختیار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز قرار دهند تا آنها را منتشر نمایی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.