پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گلایه دفن نامناسب زباله مازندران به برنامه خندوانه رسید

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس ، لیلی رشیدی و احترام برومند شب گذشته به مناسب روز مادر مهمان برنامه خندوانه بودند.

در یکی از آیتم‌های برنامه رامبد جوان از لیلی رشیدی خواست تا نام شهر مورد علاقه‌ی مادرش را نام ببرد که لیلی رشیدی نام شهرستان کلاردشت را یکی از علاقه‌مندی‌های مادرش عنوان کرد.

پس از مطرح شدن نام این شهر احترام برومند از اوضاع نامناسب پسماند در شهر کلاردشت به شدت گلایه کرد و گفت: وضع ساماندهی پسماند در این منطقه بسیار نامناسب است و به شدت محیط زیست این منطقه به دلیل دست‌اندازی‌های بسیار زیاد دچار دست‌خوش شده است.

وی به حدی از اوضاع نامناسب پسماند در مازندران گلایه داشت و نسبت به آن معترض بود و افزود: هر وقت به کلاردشت سفر می‌کنم سعی می‌کنم، زباله‌های خشک این منطقه را به دلیل دفن مناسب پسماند به تهران منتقل کنم.

به گزارش فارس استاندار مازندران از ابتدای حضورش در استان مازندران قول داد که پسماند در استان را ساماندهی کند ولی تاکنون اقدامی که منجر به ساماندهی پسماند در مازندران شده باشد انجام نشد.

در ماه‌های اخیر مردم منطقه چهاردانگه مازندران در فضای مجازی  به دلیل اوضاع نامناسب پسماند در این منطقه و انتقال زباله از ساری به مسافت 130 کیلومتر به شدت انتقاد کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.