پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گفتگو با روح الله قلی نژاد، مسئول کمیته پشتیبانی ستاد یادواره شهدای چهاردانگه+ تصاویر

ایگاه خبری چهاردانگه گفتگویی کوتاه با یکی از زحمت کشان ستاد یادواره سرداران و ۲۱۰ شهید بخش چهاردانگه انجام داد. ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه تا کنون توانست ۱۳ یادواره را در شهر کیاسر و روستاهای بخش چهاردانگه برگزار نماید و در تابستان ۱۳۹۶ چهاردهمین یادواره سرداران و ۲۱۰ شهید بخش چهاردانگه در روستای خلرد برگزار می شود.

1

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: پایگاه خبری چهاردانگه  گفتگویی کوتاه با یکی از زحمت کشان ستاد یادواره سرداران و ۲۱۰ شهید بخش چهاردانگه انجام داد. ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه تا کنون توانست ۱۳ یادواره را در شهر کیاسر و روستاهای بخش چهاردانگه برگزار نماید و در تابستان ۱۳۹۶ چهاردهمین یادواره سرداران و ۲۱۰  شهید بخش چهاردانگه در روستای خلرد برگزار می شود.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: ابتدا خودتان را کمی معرفی بفرمایید.

 روح الله قلی نژاد: بسم الله الرحمن الرحیم، با درود به روان پاک شهدا و معمار کبیر انقلاب  و تشکر از فرصتی که در اختیار بنده قرار دادید تا از این طریق با مردم ولایت مدار چهاردانگه همکلام شوم. روح الله قلی نژاد هستم و در سال ۱۳۴۱ ذز روستای لنگر بخش چهاردانگه متولد شدم. پست های مختلف شهرستانی، استانی و ملی داشتم. و اکنون نیز افتخار دارم که  به عنوان مسئول پشتیبانی ستاد یادواره سرداران و ۲۱۰ شهید بخش چهاردانگه در خدمت شهدا باشم.

 

 پایگاه خبری چهاردانگه: چه مدت در جبهه حق علیه باطل حضور داشتید؟

 

  روح الله قلی نژاد: من افتخار داشتم  به مدت  ۴۲ ماه داوطلبانه در جبهه حضور داشته و در عملیات فتح المبین، بیت المقدس،آزاد سازی خرمشهر و در همین عملیات از ناحیه پا مجروح شدم، عملیات محرم و عملیات رمضان در کنار دلاور مردم جبهه حق  شرکت داشتم.

 

 پایگاه خبری چهاردانگه: هدف شما از حضور در جبهه های جنگ چه بود؟

 

  روح الله قلی نژاد: خداوند متعال را شاکرم تحت فرامین رهبر عالیقدر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ۸ سال دفاع مقدس در کنار ایثارگران توحید جبهه های نور علیه ظلمت در چند عملیات  توفیق حضور داشتم تا بتوانم دینم را نسبت به کشور، اسلام و انقلاب ادا کنم. حضور در جبهه را در پاسخ به ندای امام امت وظیفه خود می دانستم.

 

 پایگاه خبری چهاردانگه: جناب قلی نژاد امروز با چه هدفی در ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه فعالیت می نمایید؟

 

  روح الله قلی نژاد: به یاری خداوند متعال و عنایت شهدای والا مقام جهت تحقق بخشیدن به رهنمودهای مقام معظم رهبری که  تاکید دارند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و لذا این حقیر به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی ستاد یادواره سرداران و ۲۱۰ شهید بخش چهاردانگه توفیق خدمت دارم تا روح مطهر و مقدس شهدا از ما راضی و خشنود باشند. ما که افتخار داشتیم روزی در کنار شهدا و با آنها در یک سنگر باشیم امروز وظیفه داریم اهداف شهدا را برای تسل جوان با برگزاری یادواره ها تبیین نماییم چرا که ما به شهدا در جامعه خود نیاز داریم تا اهدا بلند آن ملکوتیان هادی و راهنمای ما باشد.

 

 پایگاه خبری چهاردانگه: به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی ستاد یادواره سرداران و ۲۱۰ شهید بخش چهاردانگه چه فعالیت هایی انجام می دهید؟

 

  روح الله قلی نژاد: کمیته  پشتیبای ستاد یادواره سرداران و ۲۱۰ شهید بخش چهاردانگه به صورت شورایی اداره می شود و مسئول کمیته پشتیبانی و کمیته مالی با محوریت رییس ستاد در راستای برگزاری یادواره شهدا در طول سال با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد با حضور همه اعضا کار را با جدیت در دستور کار قرار داده و پیگیر کارهای پشتیبانی، حمع آوری کمک های نقدی از خیرین و دستگاههای به عهده اینجانب است.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: از اینکه وقت خودتان در در اختیار پایگاه خبری چهاردانگه قرار دادید سپاسگزارم.

 

 روح الله قلی نژاد: من همه به نوبه خود از پایگاه خبری چهاردانگه که در استای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین معرفی آنها تلاش می نماید ممنون هستم و  توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

 

1 نظر
  1. یکی از دوستان می گوید

    سردار ارادت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.