پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گفتگوی عیدانه پایگاه خبری چهاردانگه با فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه

0

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: به مناسب آغاز سال 1396، با سروان پاسدار جواد کردان، فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه گفتگویی  انجام دادیم. سروان پاسدار جواد کردان یکی از مدیران پرتلاش و زحمت کش بخش چهاردانگه می باشد که ارتباط خیلی خوبی هم با پایگاه خبری چهاردانگه دارد.

چهاردانگه نیوز: جناب کردان ضمن تبریک سال نو و تکر از اینکه وقت خودتان را در این ایام در اختیار ما قرار دادید تا با شما گفتگوی داشته باشیم،  امسال ایام عید نوروز کجا تشریف داشتید؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: سلام،ضمن تبریک سال جدید،امیدوارم امسال،سال ایجاد حماسه های دیگر توسط ملت شریف ایران،خصوصا در زمینه تولید ومصرف کالاهای داخلی و همچنین حضور پرشور و نشاط درانتخابات باشد،بنده چند روز اول امسال در مشهدمقدس نائب الزیاره عزیزان بودم.

چهاردانگه نیوز: متولد چه سالی هستید؟

 فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: متولد 1359

چهاردانگه نیوز:  تحصیلات شما؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: فوق دیپلم شیلات و لیسانس تربیت بدنی هستم.

چهاردانگه نیوز: رشته ورزشی مورد علاقه شما چیه؟

 فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: قهرمان کاراته کشورسبک گوجوکای در سال 94 و نائب قهرمان درسال 95، به فوتسال و شنا هم می پردازم

چهاردانگه نیوز: اهم بر نامه های فرهنگی شما در ایام عید نوروز  در سطح بخش چهاردانگه چه بود؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: در زمینه فرهنگی،به علت تردد مسافران،سعی کردیم با استفاده از روش بصری، و با استفاده از ابزارهایی چون استند،تابلوهای بزرگ،نصب بنر در تفرجگاهها و جاده های اصلی و فرعی بخش پیامهای نوروزی بسیج را به مسافران برسانیم.دیدار با خانواده های معظم شهدا و علمای بخش نیز مد نظر بوده است.

چهاردانگه نیوز: نوروز امسال چه تعداد از مردم ولایت مدار بخش چهاردانگه را در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام کردید؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: بصورت کاروانی 90 نفر در قالب دو اتوبوس،ولی حدود 40 نفر از عزیزان حدود هم با ماشینهای شخصی از طرف بخش اعزام گردیدند.

چهاردانگه نیوز: مهمترین کاری کم در سال گذشته در بخش چهاردانگه موفق به انجام آن شدید چه بود؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه:اعزام بسیجیان در خردادماه سال 95 به حرم حضرت امام و اعزام بسیجیان در اسفندماه 95 به راهیان نور،وداع باشهدای گمنام،کمک حدود 10 میلیونی به جبهه مقاومت اسلامی درسه ماهه چهارم سال 95،تکمیل ساختمان سپاه،اجرای 750برنامه در بخش،برگزاری رزمایش بزرگ رزم درجنگل،گسترش سازمانی و ایجاد یک حوزه بسیج دیگر درمنطقه گرماب،برگزاری یادواره شهدای مختلف در بخش،شاید گوشه ای از مهمترین اقدامات بسیج درچهاردانگه باشد.

چهاردانگه نیوز: پایگاه ههای مقاومت بخش چهاردانگه چه توفیقی در سطح کشور و یا استان کسب کردند؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: برای اولین بار،در دوسال پیاپی،الحمدا. از بخش پایگاههای ما ازلحاظ عملکرد،جز پایگاههای منتخب استان و کشور می شوند،سال 94 پایگاه روستای الندان و سال 95 پایگاه روستای خالخیل

چهاردانگه نیوز: چه تعداد یادواره های شهدا در بخش چهاردانگه موفق به برگزاری آن شدید؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: در سال 95 ، 15یادواره  شهدا درسطح بخش چهاردانگه برگزار شد.

چهاردانگه نیوز: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، در بخش چه فعالیتی انجام دادید؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: تفاهم باجهادکشاورزی جهت ارتقای سطح دانش کشاورزان،همچنین ارایه تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای ده نفر

چهاردانگه نیوز: در راستای محرومیت زدایی از بخش چهاردانگه چه برنامه هایی دارید؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: باتلاش خوب همکاران ما،منطقه پشتکوه، در طرح دهستان آباد قرار گرفت که ان شاا… اقدامات لازم این امر را به زودی شاهد خواهیم بود.

چهاردانگه نیوز: مهمترین برنامه پیش روی بسیج چهاردانگه چه می باشد؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه: مهمترین برنامه بسیج،پیگیری و اجرای طرح دهستان آباد در سال 96 می باشد.
اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با هر روستا نیز از دیگر برنامه های پیش رو میباشد.

 چهاردانگه نیوز: در پایان اگر سخنی با مردم ولایتمدار و شهید پرور چهاردانگه دارید بفرمایید؟

فرمانده مرکز مقاومت سپاه چهاردانگه:  بنده جا دارد از همه مردم خوب،ولایی و انقلابی تشکر ویژه داشتم که درهمه برنامه ها ما را یاری میکنند.
الحق والانصاف همه چهاردانگه ایها بسیجی هستند و دارای روحیه جهادی و انقلابی،تقدیم 210شهید از بخش،وجود جانبازان،ایثارگران،علما و روحانیون خود موید این مطلب می باشد،مردم بخش ما همه کاستیها و کمبودها را با جان و دل پذیرفتند و تحمل می کنند و از مسولین امر هم انتظار میرود دغدغه مردم خونگرم بخش همیشه انقلابی چهار دانگه را با مدیریت انقلابی،پویا و پرتحرک رفع کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.