پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گفتگوي اختصاصي چهاردانگه نيوز با نفر دوم كنكور رياضي 92

0

اختصاصي چهاردانگه نيوز: سید‌محمد‌حسین موسوی نفر دوم گروه علوم ریاضی‌ و فنی کنکور 1392، در گفت‌و‌گو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز با ابراز خوشحالی از کسب رتبه دوم گروه علوم ریاضی و فنی کنکور 92 اظهار داشت: اصالتاً مازندرانی و اهل روستایی چالو در چهاردانگه شهرستان هستم.

وی در ادامه با بیان اینکه به خاطر شغل پدرم که کارمند صدا و سیما می باشد به استان قم مهاجرت کردیم افزود: تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی را در استان قم گذراندم.

نفر دوم گروه علوم ریاضی‌ و فنی در پاسخ به سوال خبرنگار چهاردانگه نیوز مبنی بر اینکه آیا به روستای چالو رفت و آمد دارید یا خیر اظهار داشت: در صورتی که وقت خانواده آزاد باشد به روستای چالو سفر می کنیم.

موسوی در ادامه خاطر نشان کرد به این فکر نکرده بودم که رتبه دوم کنکور 92 بشوم البته فکر این را داشتم که رتبه ام تک رقمی باشد.

سید‌محمد‌حسین موسوی نفر دوم گروه علوم ریاضی‌ و فنی کنکور 92 در ادامه افزود: سازمان سنجش آموزش کشور لحظه ای که خبر کسب رتبه دوم گروه علوم ریاضی و فنی در کنکور 92 را به من داد آن لحظه من خانه بودم در آن موقع خواب آلود بودم و با شنیدن خبر کسب رتبه دوم کنکور از خوشحالی دیگر خوابم نمی برد.

وی در پایان اظهار داشت برای آینده تصمیم خاص و دقیقی ندارم و بیشتر به فکر رفتن به دانشگاه هستم.

سیدمحمد حسین موسوی علاوه بر کسب رتبه دوم گروه علوم ریاضی ‌و فنی کنکور 92 دارای مدال نقره المپیاد کشوری در رشته فیزیک را داراست.

پايگاه خبري چهاردانگه كسب موفقيت آقاي موسوي در كنكور سال 1392 را به ايشان و خانواده ي محترمش و همه ي چهادانگه اي ها تبريك گفته و براي ايشان در ادامه مراحل تحصيلي شان در دانشگاه آرزوي كسب موفقيت و كسب درجات بالاتر علمي را آرزو مي كند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.