پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گفتگوي اختصاصي چهاردانگه نيوز با مدير موسسه خيره خيمه گاه اهل بيت

موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت با هدف دستگیری از نیازمندن چهاردانگه شب گذشته ( 22 تيرماه 1393 ) به طور رسمی افتتاح شد.

0

 

اختصاصي چهاردانگه نيوز: خانم علیزاده مدیر موسسه خيره خيمه گاه اهل بيت (ع) چهاردانگه در گفتگوي اختصاصي با خانم فاطمه اشرف ن‍ژاد، خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه نيوز بیان داشت که من برای سپاسگزاری از خدمات و بزرگواری هایی که در دوران کودکی ام از بزرگان روستاهای چهاردانگه شامل حال من و خانواده ام گردیده است تصمیم به این امر گرفتم که کمكی به قشر ضعیف چهاردانگه داشته باشم.

 

امام جمعه کیاسر نیز با تایید صحبتهای خانم علیزاده اذعان داشتند که اگر همه فعالیت خانم علیزاده را ادامه دهند نه تنها در چهاردانگه بلکه در ایران فقیری وجود نخواهد داشت.

 

خانم علیزاده در ادامه صحبتهایشان به این امر اشاره نمودند که از سال 74 با کمک همسر مرحومشان به طور ناشناخته به یاری و کمک افراد بی بضاعت پرداخت و احساس نمود که باید این امر را وسعت بخشد و تفکر ایجاد این موسسه را خواهر فلاح در ذهن ایشان ایجاد نمود و پس از یک سال تلاش بی وقفه توانست مجوز قانونی را دریافت نماید و با عده ای از خیرین شروع به کار نماید.

 

شب گذشته ( 22 تيرماه 1393 ) علاوه بر افتتاح موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت، يك مرکز نیکو کاری نیز افتتاح شد که اهدافش نزدیک به هدفهای موسسه خیریه خيمه گاه اهل بيت (ع) چهاردانگه است.

 

خانم عليزاده اهداف اولیه موسسه خیریه خيمه گاه اهل بيت (ع) چهاردانگه را به شرح ذيل اعلام كرد :

 

1. کمک به خانواده های بی سر پرست

2. کمک به خانواده های بد سرپرست

3. کمک هزینه دانشگاهی برای دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت

4. هزینه خرید جهیزیه برای دختران دم بخت

خانم عليزاده در ادامه گفتگو عنوان كرد كه موسسه خواهان ایجاد مراکز و کارگاههای اشتغال زایی برای جوانان چهاردانگه ای می باشد که این کارگاهها از صنایع بومی منطقه الهام می گیرد.

 

خانم علیزاده افزودند که از قبل ماه رمضان تا به امروز 157 سبد کالا در منطقه به ارزش 8 میلیون تومان توزیع شده که این هزینه اولیه توسط خیرین پرداخت شده است.

 

در مراسم شب گذشته نیز کمکهای نقدی دریافت و جمع آوری گردید و از مسئولین و خیرین نیز قول کمک و مساعدت گرفته شد فعالیت موسسه با استقبال عالی مواجه شد.

 

مراسم با افطار دهی و سخنرانی آقای تیموری امام جمعه کیاسر و مداحی آقای بریمانی پایان یافت.

 

خانم عليزاده، مدیر موسسه خيره خيمه گاه اهل بيت (ع) چهاردانگه، از حضور مسئولین بخش چهاردانگه، آقای امینی بخشدار و روحانیون منطقه آقای تیموری ، آقای ساجدی و آقای کاظمی تشکر نموده و همچنین از حضور مسئول دفتر آقای دامادی در مراسم سپاس ویژه داشتند.

 

با سپاس فراوان از خانم علیزاده و موسسین این خیریه و آرزوی توفیق روز افزون برای ايشان.

 

eftetah-1

eftetah-2

eftetah-3

eftetah-4

 

عكس ها از مجتبي ذوالفقاري

 

 

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.