پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزینه‌های جدی معاونت عمرانی استانداری مازندران مشخص شدند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مازندران که از 20 روز گذشته با جابه‌جایی استاندار مازندران روبه‌رو شده در دو روز گذشته نیز شاهد خداحافظی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران یعنی علی نبییان به سمت معاون وزیر و سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن بوده است.

با رفتن نبییان از ساختمان سفید استانداری و با توجه به اینکه اکنون استانداری مازندران با سرپرستی احمد حسین زادگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اداره می‌شود، گزینه‌هایی برای تصدی پست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نامزد شده‌اند.

گزینه‌هایی نظیر اسفندیار عشوری و فرامرز نقیبی که روز گذشته گمانه انتصابشان در مسند معاونت عمرانی استانداری مازندران از سوی خود و اطرافیانشان تکذیب شده، انتصاب دو گزینه برای تصدی این پست حساس در استانداری مازندران قوی‌تر شده است.

شنیده شده است احمد حسین زادگان سرپرست فعلی استانداری مازندران قصد دارد از بین گزینه بهزاد پورمحمد و مهدی رازجویان به بهزاد پورمحمد به دلیل همکاری با وی در دوران تصدی مسئولیت فرمانداری نوشهر در دولت اصلاحات و مسئولیت پورمحمد در اداره کل حوادث غیرمترقبه استانداری مازندران نزدیک‌تر است.

پورمحمد که اکنون به عنوان معاون مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران فعالیت دارد، مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری مازندران در دوران اصلاحات نیز بوده است.

وی اهل شهرستان رامسر از نیروهای موفق در حوزه عمرانی و حوادث غیرمترقبه و از اساتید برتر حوزه لرزه نگاری دانشگاه تهران است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.