پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش شهرداری کیاسر در 6 ماه فعالیت

0

به گزارش پایگاه خبری چهادانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، دکتر همت محمدنژاد شهردار کیاسر صبح پنج شنبه در جمع فعالان رسانه ای چهاردانگه، چشمه باداب سورت، چورت، اَلندان و گورستان دخمه ای اشکانیان را بعنوان جاذبه های مهم چهاردانگه معرفی و اظهار کرد: بدنبال سرمایه گذار برای پارک جنگلی ۳۵ هکتاری سرماسر هستیم و چون این منطقه جنگلی در محدوده شهری واقع شده مشکلی از جهت واگذاری وجود ندارد.

محمدنژاد با اعلام اینکه شهر کیاسر قلب چهاردانگه است، یادآور شد: همه مردم منطقه تعصب خاصی نسبت به این شهر باید داشته باشند.

?اجرای طرح مجتمع تفریحی و توریستی در کیاسر

وی از اجرای طرح مجتمع توریستی در کیاسر خبر داد و گفت: این مجتمع شامل موزه، استخر و حمام سنتی بوده و طرح آن آماده و به استانداری ارسال شد.

شهردار کیاسر اضافه کرد: بدنبال دریافت تسهیلات از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها هستیم تا این طرح گردشگری را اجرایی کنیم.

?برگزاری اولین جشنواره زمستانی در کیاسر

محمدنژاد در خصوص برگزاری جشنواره های بومی و محلی در منطقه خاطرنشان کرد: در زمستان پیش رو اولین جشنواره زمستانی را برگزار خواهیم کرد تا گردشگران از سرمای منطقه و جاذبه های آن استفاده کنند.

وی افزود: در جشنواره زمستانه بدنبال برگزاری بازی های زمستانی هستیم و اقدامات لازم در این رابطه صورت گرفته است.

شهردار کیاسر ادامه داد: سایت پروازی «شاه کوه» را معرفی کردیم و تاکنون ۴ جلسه پرواز بر فراز منطقه صورت گرفته است.

?تملک سنگ شکن در دست اجراست

محمدنژاد از توافق با سازمان همیاری شهرداری ها در ارتباط با واگذاری ۱۰۰ درصدی سهام سنگ شکن به شهرداری خبر داد و گفت: در حال حاضر مستاجر، اجاره های سنگ شکن را پرداخت نکرده و هم اکنون متوقف بوده و تا یکماه آینده راه اندازی خواهد شد.

?تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری در سال ۹۷

وی بودجه مصوب سالجاری شهرداری را ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در سال گذشته تنها یک میلیارد و ۸۰۰ میلون تومان از بودجه شهرداری تخصیص یافت.این رقم در سال جاری افزایش خواهد یافت و بودجه عمرانی شهرداری در سال ۹۷ حدود ۱۰۰ درصد تخصیص یافت.

?با بحران شدید مالی مواجه ایم

شهردار کیاسر به کاهش ۵۰ درصدی بودجه شهرداری ها اشاره و اضافه کرد: متاسفانه شهرداری درآمد پایداری نداشته و با بحران شدید مالی مواجه ایم و این مشکل همه شهرداری هاست.

?تملک ۱۷۵۰۰ متر مربع زمین برای نخستین بار توسط شهرداری کیاسر

محمدنژاد با بیان اینکه در گذشته حتی یک مترمربع تملک زمین نداشتیم، گفت: برای اولین بار ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین در شهر کیاسر تملک شد.

وی از اجرای طرح ممیزی املاک خبر داد و افزود: این طرح تا پایان خردادماه سال آینده به پایان می رسد و درآمد پایداری برای شهر ایجاد خواهد کرد.

?ورودی شهر کیاسر ساماندهی می شود

شهردار کیاسر در رابطه با تکمیل پروژه ورودی شهر خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با وزیر راه داشته ایم، قول مساعد برای ساماندهی این پروژه داده شده است.

?راه اندازی پنج شنبه بازار در کیاسر

محمدنژاد به راه اندازی بازار هفتگی با عنوان پنج شنبه بازار اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه استقبال خوبی از این بازار توسط شهروندان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری زباله در کیاسر مکانیزه شد، گفت: طرح تفکیک زباله از مبدا بزودی عملیاتی خواهد شد.

شهردار کیاسر در ارتباط با تعامل شورا با شهرداری یادآور شد: اعضای شورای شهر افراد فرهیخته ای هستند و همکاری و تعامل خوبی با شورا داریم اختلاف نظرهایی وجود دارد، هرچند وجود اختلاف نطر امری طبیعی می باشد وجودش لازم است.

محمدنژاد با اشاره به اینکه به صرف تعهد اخلاقی همچنان به روستاهای اطراف خدمات آتش نشانی می دهیم، از مدیران مربوطه خواست ماشین آلات و امکانات بیشتر آتش نشانی به شهرداری کیاسر اختصاص دهند.

محمدنژاد طرح تفیضلی شهری را در دستور کار داریم،یادآور شد: با اجرای این طرح زمینه‌سازی برای توسعه و بازآفرینی این شهر را فراهم کند.

شهردار کیاسر با اعلام اینکه بعد از شهر ساری طرح بازآفرینی شهر بعد از ساری را در دستور کار داریم، افزود: ۴۰ تن قیر برای بافت فرسوده دریافت کردیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.