پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری فینال مسابقات جام رمضان در سالن مرحوم کردان کیاسر

فینال مسابقات فوتسال جام رمضان در شب سه شنبه 6 مرداد 1394 در سالن مرحوم کردان شهر کیاسر برگزار شد.

4

 

به گزارش خبرنگار چهاردانگه نیوز، فینال مسابقات فوتسال جام رمضان در شب سه شنبه 6 مرداد 1394 در سالن مرحوم کردان شهر کیاسر برگزار شد.

 

علیرضا قاسمپور، رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان ساری و سرپرست این مسابقات در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه نیوز گفت: این مسابقان با حضور 12 تیم از روستاهای بخش چهاردانگه و شهر کیاسر از روز 23 تیر 1394 در سالن مرحوم کردان آغاز شد.

 

سرپرست این مسابقات ادامه داد: در این دوره از مسابقات، 2 تیم از روستای الندان، 2 تیم از روستای ترکام، روستاهای قادیکلا، لنگر، ذکریاکلا، باباکلا، تلمادره، ول آغوز و دو تیم از شهر کیاسر حضور داشتند.

 

قاسمپور در ادامه گفت: این مسابقات در ابتدا به شکل گروهی و سپس حذفی برگزار شد، روز سه شنبه 6 مردادماه 1394 مسابقات رده بندی و فینال این مسابقات برگزار شد.

 

در مسابقه ی رده بندی تیم های یاران ترکام و شهدای لنگر باید رودرروی یکدیگر قرار می گرفتند که به دلیل حاضر نشده تیم یاران ترکام، نتیجه ی مسابقه 3 بر 0 به نفع شهدای لنگر اعلام و این تیم به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

 

همچنین دیدار فینال هم بین دو تیم فدرال و کیوس کیاسر از ساعت 21 با حضور دو تیم و تعدادی از مسئولان بخش چهاردانگه و شهر کیاسر و تماشاگران در سالن مرحوم کردان برگزار شد. در دیدار فینال تیم فدرال موفق شد با نتیجه 3 بر 1 تیم کیوس را شکست داده و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

 

در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی و جوایز اهدا شد.

 

این مسابقات به سرپرستی علیرضا قاسمپور و سرپرستی فنی حسین گلباش و حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری و مسئولان بخش برگزار شد.

 

 IMG_4490

IMG_4497

IMG_4512

IMG_4521

IMG_4565

IMG_4522

IMG_4564

IMG_4569

IMG_4557

IMG_4539

IMG_4553

IMG_4544

IMG_4529

IMG_4524

IMG_4584

  IMG_4608 IMG_4606 IMG_4597               IMG_4613

IMG_4610

 

عکاس: علی نظری

 

4 نظرات
  1. 811 می گوید

    لازم به ذکره تیم فدرال از 2 بازیکن متخلف استفاده کرد متاسفانه زور ما نمیرسه حرفمونو به کرسی بنشونیم.لطفا پیگیر باشین که حقی از تیم کیوس ضایع نشه

  2. کیاسری می گوید

    تو بازی نیمه نهایی تیمهای فدرال ویاران ترکام که با پیروزی تیم فدرال همراه بود در پایان بازی وپس از سوت داور 2نفر از بازیکنان تیم فدرال نسبت به تیم داوری اعتراض و…. کردند. تیم داوری ومسئولین برگزاری صورت جلسه ای تنظیم ،مبنی بر محرومیت این افراد در بازی بعد که فینال باشه اما افراد وشواهد زیادی هستند که در جریان این اتفاقات هستند،قبل از برگزاری بازی فینال سرپرست تیم فدرال بارایزنی تونست این قضیه رو مشروط بر اینکه تیم کیوس از این ماجرا خبر دارنشه واعتراض نکنه.طبق قوانین استفاده از بازیکنان محروم در بازی فارغ از هر نتیجه اییتیم متخلف 3.0بازنده خواهد شد.
    نمیخام منکر تلاش و بازی خوب تیم فدرال بشم تیم اونا بازیکنان خوبی داره اما نبایست به قوانین پشت کرد یا به هر طریقی بازی رو به نفع خودشون به پایان برسونند.میتونین این ماجرارو از اقای قاسمپور بپرسین یا اگه دوست دارین شاهدین ماجرارو به شما معرفی میکنم این امکان هست که جناب قاسمپور نخواد مسابقاتش تحت تاثیر وحاشیه قرار بگیره یا کیفیتش زیر سوال بره منکر این قضیه بشه اما شاهدین عاقل و بالغ هستن که میتونن شهادتی بدن….

  3. حسین می گوید

    من به اتفاق چند تا از دوستان که نزدیک به مسئولین برگزاری بودیم جرو بحث وصحبتهای سرپرست تیم فدرال و جناب گلباشی رو شنیدیم.

  4. کیاسری می گوید

    ‍واقعا متاسفم چقدر راحت باچرب زبونی و مظلوم نمایی حق یه تیم رو پایمال میکنن ومسئولان بخش و ورزشی منطقه سکوت کردن وعضو شورای شهرباکمال افتخار میگه من گفتم اینکارو بکنن آقای شورا یادت نرفته که با رای ما رفتی توشورا وشدی نماینده!!!!؟وآقای قاسمپور که باکلی وعده های بلندبالا قول پیگیری داد ودر یک اقدام کاملا منصفانه تنها از آقای گلباشی سوال کرد که قضیه صحت داره ایشون هم گفتن نه،!!!!!!!!!!!!!!!!!!!لازم به ذکره آقای گلباش هم مسئول برگزاری مسابقات بودن،واقعا آدم یدفعه یاد …..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.