پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری استقبال از قهرمان چهاردانگه ای کشتی ساحلی جهان

سیدمحمد ساداتی تیله بنی قهرمان چهاردانگه ای تیم ملی کشتی ساحلی اعزامی به مسابقات جهانی کشتی ساحلی 2015 رومانی که در وزن 90 کیلوگرم این مسابقات توانست با شایستگی با کسب مدال طلای برای کشور افتخار بیافریند همراه اعضاء تیم ملی وارد کشور شد.

0

 

اختصاصی چهاردانگه نیوز: سیدمحمد ساداتی تیله بنی قهرمان چهاردانگه ای تیم ملی کشتی ساحلی ایران اعزامی به مسابقات جهانی کشتی ساحلی ۲۰۱۵ رومانی که در وزن ۹۰ کیلوگرم این مسابقات توانست با شایستگی با کسب مدال طلای برای کشور افتخار بیافریند، همراه اعضاء تیم ملی وارد کشور شد. سیدمحمد بعد از استقبال در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران در بامداد امروز سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ که با حضور علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت، به شهر ساری آمده و در میدان امام این شهر و همچنین در مرکز آتش نشانی این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت. سید محمد ساداتی پس از حضور در شهرستان ساری، بعدازظهر روز سه شنبه در محل سکونتش روستای سمسکنده ساری در جمع پرشور و گرم اهالی این روستا، اهالی شهرستان ساری و اهای بخش چهاردانگه و منطقه دوسرشمار حضور یافت. (لازم به ذکر است که سیدمحمد ساداتی عضو تیم کشتی آتش نشانی شهرستان ساری می باشد.)

 

تیم های کشتی ساحلی کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی، بامداد روز سه شنبه به کشور بازگشتند. رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جهان در سه رده ی سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روزهای ۲۲ تا ۲۶ خردادماه در شهر مانگالیای رومانی برگزار شد. اعضای تیم های اعزامی ایران پس از درخشش در این رقابت ها بامداد روز سه شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و مردم علاقمند به ورزش کشتی قرار گرفتند.

 

 

esteghbal-sadati-1

esteghbal-sadati-2

esteghbal-sadati-3

esteghbal-sadati-4

esteghbal-sadati-5

esteghbal-sadati-6

esteghbal-sadati-7

esteghbal-sadati-8

esteghbal-sadati-9

esteghbal-sadati-10

esteghbal-sadati-11

esteghbal-sadati-12

esteghbal-sadati-13

esteghbal-sadati-14

esteghbal-sadati-15

esteghbal-sadati-16

esteghbal-sadati-17

esteghbal-sadati-19

esteghbal-sadati-18

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.