پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گردشگری محور توسعه شهر کیاسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: شهردار کیاسر گفت:روز جهانی توریست هر سال مصادف با پنجم مهر ماه (بیست و هفتم سپتامبر) است.

وی افزود:این روز با هدف گسترش و تعمق آگاهی جوامع بین المللی از اهمیت صنعت توریسم و ارزش اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این صنعت نام گذاری شده است.

شهردار ‌کیاسر گفت:صنعت توریسم و گردشگری یکی از بزرگترین بخش ها اقتصاد محسوب می شود.

وی تصریح کرد:امروزه صنعت گردشگری، سومین صنعت بزرگ صادراتی جهان پس از مواد شیمیایی و سوخت است که امید، رفاه و درک متقابل را برای بسیاری از زندگی‌ها در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد.

دکتر محمدنژاد یادآور شد:صنعت گردشگری نه تنها راه را برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر کیاسر به کشور و جهان باز می کند، تاثیر به سزایی در اقتصاد کشور و اشتغال شهر نیز می گذارد.

وی ادامه داد:با سرمایه گذاری درست روی این صنعت و تقویت زیر ساخت ها آن می توان انتظار یک پایه اقتصادی محکم برای شهر را داشت.

شهردار کیاسر گفت:صنعت گردشگری در دنیا با تحت تاثیر قرار دادن جوانب بسیاری با رشد روز افزون روبرو است.

دکتر محمدنژاد افزود: این صنعت در شهر کیاسر از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است.

وی بیان داشت:گردشگری مشاغل را برای فقیرترین فقرا فراهم می کند. فروشنده گرام چیزی به دست می آورد، راننده خودکار ریکشو چیزی را به دست می آورد، فروشنده بسته چیزی کسب می کند، و فروشنده چای نیز چیزی به دست می آورد.

شهردار کیاسر گفت:جهانگردی و توریسم فرصت منحصربه‌فردی برای همه ماست تا با همکاری یکدیگر نقش سفر و گردشگری را به‌عنوان یک فعالیت بزرگ در ایجاد آینده‌ای بهتر برای شهر کیاسر ترفیع دهیم.

دکتر محمدنژاد خاطرنشان کرد:من هم به نوبه خود روز جهانی جهانگردی را تبریک گفته و بیشتر از هر زمانی که سفر می‌کنید و به هر کجا که سفر می‌کنید به یاد داشته باشید که: به طبیعت احترام بگذارید، به فرهنگ احترام بگذارید، به میزبان خود احترام بگذارید.

وی در پایان گفت:به یاد داشته باشیم ما هیچ چیز را از نیاکانمان به ارث نبرده ایم بلکه ما این زمین را از کودکانمان قرض گرفته ایم. مراقب جهانمان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.