پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گردشگری محور توسعه بخش چهاردانگه ساری قرار گیرد

استاندار مازندران با اشاره به جاذبه‌های گردشگری در بخش چهاردانگه ساری، گفت: گردشگری محور توسعه منطقه چهاردانگه قرار گیرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از خبرگزاری تسنیم، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در دیدار با مسئولان بخش چهاردانگه ساری در استانداری مازندران، با بیان اینکه چهاردانگه از قابلیت‌های فراوانی در حوزه صنعت توریسم برخوردار است، اظهار داشت: طرح‌های گردشگری با محوریت مردم منطقه در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از طرح‌های گردشگری در منطقه حمایت می‌کند، افزود: با توسعه صنعت گردشگری در روستاها می‌توانیم درآمد پایدار برای منطقه جهت رونق اقتصادی و توسعه اشتغال فراهم سازیم.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه منطقه چهاردانگه با شرایط آب و هوایی مناسب می‌تواند هر چهار فصل از سال شاهد حضور گردشگران باشد، تصریح کرد: صنعت گردشگری می‌تواند سبب رشد و توسعه اقتصاد مردم منطقه شود و از مهاجرت اهالی به شهر جلوگیری کند.

 

وی با تاکید بر اصلاح الگوی کشت در منطقه چهاردانگه، افزود: با توجه به ییلاقی بودن آب و هوای منطقه، توسعه باغات سیاه ریشه و صنعت دامپروری باید در دستور کار کشاورزان و دامداران قرار گیرد.

 

استاندار مازندران، آموزش و ترویج کشاورزی را از ضروریات بخش چهاردانگه دانست و افزود: کشاورزی دیم باید در منطقه توسط مرکز جهاد کشاورزی ترویج شود.

 

وی از ایجاد مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه چهاردانگه خبر داد و گفت: این مرکز می‌تواند در راستای توسعه بخش کشاورزی در اراضی کشاورزی منطقه موثر باشد.

 

فلاح از مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواست در طول مدت دو هفته نسبت به شناسایی و حذف پیچ‌های خطرناک در محور ساری – کیاسر اقدام کند.

 

استاندار مازندران افزود: متقاضیان اراضی منابع طبیعی با اولویت اهالی منطقه که دارای طرح با توجیه اقتصادی باشند، از طرح‌های آنها در راستای توسعه اشتغال جوانان حمایت می‌شود.

 

پایگاه خبری چهاردانگه ساری: قابل ذکر است که استاندار مازندران در روز 12 فروردین 1394 در بازدیدی که به همراه هیئتی از مدیران ارشد استان از بخش چهاردانگه داشته اند این موضوع را مطرح کرده بودند که گزارش کامل آن در پایگاه خبری چهاردانگه ساری منتشر شده است. ( لینک گزارش )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.