پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک ۱.۲ میلیارد ریالی رامسری ها برای آزادی زندانیان نیازمند

0

به گزارش خبرنگار مهر ساسان خواجه خسان رئیس دادگستری رامسر صبح سه شنبه در مراسم جشن گلریزان حمایت از زندانیان گفت: در پرونده‌های کیفری تعقیب توسط دادستان و تحقیق با قضات دادسرا انجام می‌شود و پس از صدور احکام قضائی توسط دادگاه یک نسخه آن به دست دادستان می‌رسد و پس از قطعی شدن حکم اجرا می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان رامسر تصریح کرد: ۹۹ درصد زندانیان دارای پرونده‌های جزایی هستند و وقتی سرپرست خانوار زندان روانه زندان می‌شود خانواده اش بدون نفقه می‌ماند و هدف انجمن کمک به زندانیان و خانواده‌های آنها است.

خواجه خسان با بیان اینکه چنانچه مجرم پس از اصلاح و آزادی از زندان بتواند کاریابی را انجام دهد انجمن به او کمک می‌کند گفت: وظیفه قانونی ما اجرای قانون است و باید در اجرای قانون عدالت را رعایت کنیم و هدف حقوق جزا و قانون اینست که رضایت شرافتمندان را کسب کند.

فرماندار رامسر نیز اظهار کرد: در حوزه امنیتی و انتظامی در سایه تلاش‌های نیروهای امام زمان شاهد ایجاد امنیت پایدار در شهرستان رامسر هستیم.

وی با بیان اینکه امروزه ناهنجاری به نوعی ما را تهدید می‌کند تصریح کرد: در سالهای گذشته با کمک‌های خرد و کلان خیرین زندانیان به زندگی خود برگشتند که امیدوارم در این امر خیر اقدامی ارزشمند انجام شود.

حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه رامسر نیز گفت: انجمن حمایت از زندانیان این رسالت را به عهده گرفته تا مرهمی بر زخم خانواده‌های زندانیان باشد وکمک‌ها به زندانیان با نیت خیر انجام تا سبب بهبود وضعیت آنها و رضایتمندی خانواده‌هایشان شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.