پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک به نیازمندان در اولویت کارهای مدیران در آستانه نوروز باشد

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل با بیان این که رفع مسائل و مشکلات مردم در اولویت کارهای مدیران قرار گیرد، گفت: خدمت به مردم برکات و دستاوردهای ارزنده و ارزشمندی دارد که باید از تمام فرصت ها برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده کنیم.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: حجت الاسلام سید معصوم حسینی، رییس دانشکده علوم قرآنی آمل امروز در جلسه شورای اداری آمل که در فرمانداری ویژه آمل برگزار شد با بیان این که هر انسان مومنی برگردن مومنان حقی دارد، گفت: باید خداوند منان را سپاس گذار باشیم که صفت مومن را گرفتیم و تکلیفی برعهده داریم.

وی با اشاره به این که دیگران هم حقی بر گردن ما دارند که باید در راستای ادای آن کوشا باشیم، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد انسان مومن در چشم مومنان بزرگ جلوه کند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر افزود: در جلسه ای که غیر بزرگان حضور دارند هم باید شرکت کرده و نباید هیچ فردی برای ما تفاوت داشته باشد که باید همگان را به یک نگاه توجه کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: نباید نگاه به پست و مقام داشته باشیم که اگر همه ما را به یک اندازه و بزرگ نگاه کردیم حضرت حق نیز ما را به نحوی شایسته و ارزنده نگاه می کند.

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل بر ضرورت ترویج مهرورزی و دوستی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: مومنان باید به صورت قلبی همدیگر را دوست داشته باشند و صرف عمل کفایت نمی کند.

وی افزود: اگر دیگران را به صورت قلبی دوست داشته باشیم علاقه و محبت همراه آن آمده و برکات و ثمرات ارزشمند و گرانقدری در آن وجود دارد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در آستانه نوروز قرار داریم که بسیاری از مردم ما مشکلات و گرفتاری هایی دارند و باید کمک کننده این عزیزان در مسیر رفع مسائل و نیازهای آنان باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: نیاز است در روزهای پایانی سال دل افراد نیازمند و مستمند را به دست آورده و کمک های شایسته ای را به این عزیزان صورت داده و دل آنان را شاد کنیم.

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل تصریح کرد: طبیعت نعمت ها را با در اختیار ما قرار می دهد که ما هم باید همدلی و دوستی را در میان یکدیگر بیشتر کرده و آن را در میان هم ترویج دهیم.

وی با بیان این که رفع مسائل و مشکلات مردم در اولویت کارهای مدیران قرار گیرد، گفت: خدمت به مردم برکات و دستاوردهای ارزنده و ارزشمندی دارد که باید از تمام فرصت ها برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.