پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلینیک عصر بیمارستان قلب فاطمه‌زهرا (س) ساری راه‌اندازی می‌شود‌

رئیس بزرگ‌ترین بیمارستان قلب مازندران گفت: کلینیک عصر بیمارستان قلب فاطمه زهرا (س) ساری راه‌اندازی می‌شود.

0
 
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از فارس،دکتر ابوالقاسم فلاح درباره برنامه‌های توسعه این مرکز درمانی اظهار کرد: براساس برنامه مصوب این مرکز درمانی باید دارای 200 تخت جراحی و بستری باشد که تاکنون 150 تخت بیمارستان فعال است و برنامه‌ریزی برای ایجاد 50 تخت دیگر در دستور تیم مدیریتی جدید قرار دارد.
 d- fallah

وی تصریح کرد: برای توسعه خدمات درمانی این مرکز نیاز به خرید و نصب دستگاه‌های جدید در حوزه بیماری‌های قلبی داریم.

 

رئیس بیمارستان قلب فاطمه زهرا (س) مازندران از برنامه‌ریزی برای ایجاد آنژیوپلاستی در این مرکز خبر داد و گفت: با خرید و نصب این دستگاه در بیمارستان اقدامات اولیه درمانی مناسب و پیشرفته برای بیمارانی که دچار سکته قلبی شدند انجام شده و عوارض ناشی از سکته قلبی کاهش می‌یابد.

 

وی بیان داشت: برای خرید و نصب این دستگاه نیاز به تیم درمانی مناسب داریم و باید پرسنل اورژانس نیز در این زمینه آموزش لازم را دریافت کنند.

 

فلاح دیگر برنامه توسعه‌ای برای این مرکز را افزایش فضای اتاق عمل جراحی قلب اعلام کرد و ادامه داد: برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران قلبی و عروقی کلینیک عصرگاهی قلب در کنار بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش اورژانس در این مرکز، افزود: این مرکز درمانی نیاز به تخت ccu دارد، تجهیزات برای ایجاد تخت ccu آماده شد و پرسنل تا آخر سال نیز از طریق پیمانکار جذب و برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی به بیماران در برنامه کاری قرار می‌گیرد.

 

فلاح در پاسخ به طولانی شدن میزان نوبت‌دهی اکو در این بیمارستان، تصریح کرد: سه فوق‌تخصص اکو در این مرکز در حال فعالیت هستند، تعداد مراجعات به این مرکز بسیار زیاد است و تلاش داریم با جذب نیروی انسانی و تجهیز امکانات زمینه ارتقاء خدمات در این مرکز را فراهم کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به پیشرفت‌های درمانی در حوزه بیماری‌ها قلبی از برنامه‌ریزی برای خرید دستگاه آنژیوگرافی سوم که سبب باز شدن راه‌های فرعی داخل رگ‌ها می‌شود خبر داد و گفت: خرید و نصب این دستگاه نیاز به اتاق و تامین اعتبار است که تلاش داریم این دستگاه نیز در این مرکز نصب شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.