پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلانتری: آمدن عالیشاه به فجر به خودش مربوط است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، علی کلانتری در خصوص حضور امید عالیشاه در فجرسپاسی گفت: ما هیچ اجباری به ایشان نمی‌کنیم و اینکه اعلام شده این بازیکن به طور قطع باید در فجر باشد چنین نیست اما امید عالیشاه بازیکن سپاه است و او چون نمی‌تواند در نیم فصل برای تراکتورسازی به میدان برود باید به یکی از تیم‌های سپاه برود.

وی در ادامه افزود: طی مکاتباتمان با مسئولین تراکتورسازی آنها توافق کردند که یک نیم فصل عالیشاه به صورت قرضی به شیراز بیاید. او می‌تواند با حضورش در فجر کمک بزرگی برای تیم ما باشد ولی این بستگی به نظر و تصمیم‌ خودش دارد.

او اضافه کرد: عالیشاه اگر نخواهد به فجر بیاید باید یک نیم فصل بیرون بماند تا محرومیت تراکتورسازی به پایان برسد البته این موضوع برای یک فوتبالیست کاری محال است چراکه هیچ فوتبالیستی حاضر به بازی کردن نیست ولی باز هم می‌گویم این بستگی به نظر او دارد.

مثل همیشه سخت، نفسگیر، مثل همیشه 7، 8 تا تیم تا روزهای آخر مدعی صعود هستند که امیدوارم یکی از آنها ما باشیم، خوب تمرین کنیم. فجر این بازیکنان در سطح عالیشاه زیاد جذب کرده و او نباید نسبت به این موضوع استرس و نگرانی داشته باشد.

کلانتری در رابطه با لیگ یک هم خاطرنشان کرد: لیگ یک به مانند همیشه سخت و نفسگیر است، تیم‌ها ابتدا برای صعود به لیگ‌برتر بسته می‌شوند البته تنها 7، 8 تیم هستند تا روز آخر مدعی صعود هستند که امیدوارم یکی از آنها ما باشیم. ما تمرینات خوبی داشته‌ایم و بازیکنان خوبی را هم جذب کرده‌ایم و مطمئنا تمام تفکراتمان صعود به لیگ‌برتر است حالا بستگی به این دارد که در نهایت چه اتفاقی رقم خواهد خورد و حاشیه‌ها چقدر در نتیجه‌گیری نقش دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.