پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف 26 تن چوب قاچاق در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در جمع خبرنگاران از کشف 24 تن چوب خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و200 میلیون ریال از یک دستگاه تریلی در این شهرستان، خبر داد .

وی افزود: درپی کسب خبری مبنی بر حمل چوب قاچاق با یک دستگاه تریلی کشنده در یکی از محورهای شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 24 تن چوب قاچاق از نوع “نراد” کشف کردند.

شمس، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: محموله قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و خودروی مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.

وی گفت: راننده این خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

هم‌چنین نعمت‌الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف دو تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.

وی یادآور شد:ماموران انتظامی بخش لاریجان این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن دو تن چوب آلات جنگلی قاچاق از نوع درختان آلوچه و غیره  را  کشف کردند.

آزادی خاطرنشان کرد: در این ارتباط راننده وانت نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.