پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در دودانگه

فرماندهی انتظامی شهرستان “ساری”، از کشف بیش از دو تن چوب آلات جنگلی قاچاق از قاچاقچیان چوب در منطقه “فریم” بخش “دودانگه” خبر داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: فرماندهی انتظامی شهرستان “ساری”، از کشف بیش از دو تن چوب جنگلی قاچاق از قاچاقچیان چوب در منطقه “فریم” بخش “دودانگه” خبر داد.

زیدالله کاظمی افزود: در راستای مبارزه با ورود و عرضه کالای قاچاق، ماموران پاسگاه انتظامی دودانگه این فرماندهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان  که از مسیر دودانگه به ساری در حال حرکت بود، مشکوک شدند و این خودرو را متوقف ومورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد، متهم به نام”میلاد – ر” چوب های قاچاق را به صورت غیرقانونی از جنگل های اطراف به سرقت برده و قصد فروش آنها را در شهر ساری داشته است.

متهم به همراه بار مکشوفه و خودرو برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کاظمی، قاچاق کالا را معضلی اجتماعی و بزرگترین خطر برای اقتصاد کشور و تولید داخلی برشمرد و افزود: قاچاق کالا تولیدات داخلی و اقتصاد کشور را تهدید می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.