پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف محموله ۱۱۰ کیلویی تریاک با طعم خیار در مازندران!

فرمانده انتظامی استان از عملیات شناسایی و دستگیری باند هشت نفره مواد مخدر و کشف محموله ۱۱۰ کیلویی تریاک در این عملیات خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سردار” مسعود جعفری نسب ” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به صورت باندی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ضمن شناسایی متهمان به موادمخدر و اعضای اصلی این باند،دریافتند،متهمان قصد دارند یک محموله تریاک را با استفاده از یک دستگاه خودرو کامیون در پوشش بار خیار وارد استان مازندران کنند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس برای شناسایی و توقیف خودرو، ازهماهنگی های قضایی در این ارتباط خبر داد و افزود: ماموران با شناسایی خودروی مورد نظر و تعقیب و مراقبت از آن، سرانجام این خودرو را حین تردد در روز ۲۲بهمن در یکی از محورهای برون شهری متوقف کردند.

 

سردار جعفری نسب،افزود:ماموران در بازرسی از این کامیون که حامل بار خیار بوده، موفق شدند،۱۱۰کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که بطرز ماهرانه ای در بین بار جا سازی شده بود،کشف و ضبط کنند.

 

وی گفت: در این ارتباط سردسته اصلی باند به نام”ی-خ” و هشت عضو این باند شناسایی و دستگیر شدند.

 

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.