پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف قتل و دستگیری قاتل متواری در شهرستان نکا

0

فرمانده انتظامی نکا از درگیری منجر به قتل و دستگیری قاتل متواتری در کمتر از 5 ساعت در این این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا مازندران، حسین زارع اظهار کرد: روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری در یکی از مناطق روستایی شهرستان نکا، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی زرندین به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این درگیری فردی 45 ساله به ضرب گلوله از ناحیه قفسه سینه به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اینکه مصدوم به علت شدت جراحت وارده در حین انتقال به بیمارستان جان باخت، خاطرنشان کرد: در پی وقوع این حادثه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی، اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه جرم و اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند در کمتر از 5 ساعت متهم را که در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بود شناسایی و دستگیر کنند.

زارع از دستگیری 2 نفر از همدستان متهم در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: این متهم به قتل با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نکا در پایان از کشف آلت قتل نیز خبر داد و تصریح کرد: پلیس با هدف تامین نظم جامعه، امنیت و آرامش مردم با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد خواهد کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.