پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر در مازندران

0

فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف سه تن و 350 کیلوگرم انواع موادمخدر و انهدام 80 باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا،سید محمود میرفیضی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق مواد مخدر و برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی طی سال 1396 در چندین مرحله عملیات در سطح شهرستان های استان موفق به کشف بیش از سه تن و 350 کیلوگرم انواع مواد مخدر تریاک، شیشه و هروئین شدند.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اجرای دو هزار و 105 طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: این طرح ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 47 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به انهدام 80 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از دستگیری هفت  هزار و 362 متهم به خرده فروشی مواد مخدر در این ارتباط از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضایی خبر داد.

میرفیضی همچنین از کشف 31 هزار عدد انواع دارو و قرص های روان گردان و مخدر طی سال گذشته خبر داد و افزود: هزار و 459 دستگاه خودرو که در امر تهیه و توزیع موادمخدر از آن استفاده می شد، در سطح استان خبر داد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.