پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشفیات مواد مخدر در رامسر رشد یافت

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادق شاه نظری بعدازظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی رامسر با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرستان رامسر جوابگوی این شهر نیست تصریح کرد: عدم وجود کمربندی سبب مشکلات زیادی برای نیروی انتظامی شده و نیروی انتظامی در راستای توسعه امنیت کوشا است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های پیشگیرانه و مقابله با جرایم در دستور کار قرار دارد گفت: افزایش کشفیات مواد مخدر و سرقت در طول دوران خدمتم عملیاتی شد و با مشاوره اجتماعی ۸۰ درصد پرونده‌هایی که از دادگستر ی به پاسگاه ارجاع می‌شود به رضایتمندی رساندیم.

سرهنگ علی قیصری فرمانده جدید انتظامی رامسر نیز اظهار کرد: مردم داری و مدیریت در امور از اصلی ترین اولویت‌های کاری من است.

وی با بیان اینکه مردم داری و مدیریت در امور از اصلی ترین اولویت‌های کاری من است تصریح کرد: پیشگیری از جرایم و سرقت در رأس امور قرار دارد و تقویت پایش تصویری اجرایی می‌شود و تقویت نگهبان محله و انتظام و پیشگیری در دستور کار قرار دارد.

قیصری تصریح کرد: انتظام بخشی به ترافیک شهری با توجه به توریستی بودن شهر با اصلاح نقاط حادثه خیز عملیاتی می‌شود و با توزیع کنندگان و عاملین اصلی مواد مخدر و مشروبات الکلی برخورد می‌کنیم.

وی افزود: امنیت اخلاقی در این شهر با رعایت عفاف و حجاب با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی عمومی نهادینه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.