پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان ـ بابل| ابراهیمی: امیدوارم دلاورمردان تیم ما بتوانند به قهرمانی برسند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل،محمد جواد ابراهیمی در حاشیه مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: دیدارهای بسیار خوبی را شاهد بودیم و خدا را شاکر هستیم که به فینال رسیدیم و روز جمعه باید به مصاف تیم قدرتمند ترکیه برویم.

وی افزود: در چند ماه اخیر تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشته و در این دوره از مسابقات با لطف خدا کشتی خوبی گرفتم و توانستم در مقابل حریف خود به برتری برسم.

ابراهیمی در رابطه با حریف ترک خود در فینال نیز بیان کرد: از کشتی‌گیر ترکیه شناخت کاملی ندارم اما امیدوارم دلاورمردان ما بتوانند با پیروزی در مقابل تیم ترکیه مقام نخست را از آن خود کنند.

کشتی‌گیر وزن 92 کیلوگرم تیم بیمه رازی در رابطه با این سوال که آیا پس از درخشش در این مسابقات به تیم ملی فکر می‌کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بله کاملا به تیم ملی فکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانم پیراهن مقدس تیم ملی را به تن کنم و برای موفقیت کشور خود در قالب تیم ملی مبارزه کنم.

در ادامه رقابت‌های پنجمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی بابل در حال برگزاری است، تیم بیمه رازی بابل و ستارگان ساری در میان تشویق هواداران خود در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی در گروه «آ» برابر هم به میدان رفتند که این دیدار حساس با برتری 9 بر یک تیم بیمه رازی به اتمام رسید که این تیم به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.