پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب مقام یک عکاس چهاردانگه ای در جشنواره ( HSE )

آئیین اختتامیه جشنواره بهداشت، ایمنی و محیط زیست در کارگاه های ساختمانی ( HSE ) روز گذشته دوشنبه ۶ دیماه ۱۳۹۵ در سرخ رود فریدونکنار برگزار شد.

4

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، آئیین اختتامیه جشنواره بهداشت، ایمنی و محیط زیست در کارگاه های ساختمانی ( HSE ) روز گذشته دوشنبه ۶ دیماه ۱۳۹۵ در مجتمع نفت شهرستان محمودآباد برگزار شد.

 

هیئت داوران نخستین جشنواره بهداشت، ایمنی و محیط زیست در کارگاه های ساختمانی ( HSE )  سید احمد طاهر پور ، عقیل تشکری ، سید ولی شجاعی لنگری و  مهدی بابکی ، پس از ارزیابی آثار دریافتی ، تعداد ۹ اثر را لایق دریافت جایزه دانستند که از بین ۳۸ اثر از ۲۵ عکاس در بخش دوربین عکاسی و تعداد ۵ اثر از ۵ عکاس در بخش عکاسی با موبایل را معرفی نمودند.

 

یکی از عکسهای دکتر عباس اسلامی کیاسری که در شهر لندن در کشور انگلستان ساکن هستند ، بعد از راهیابی به بخش نمایشگاه ، حائز رتبه برتر در بخش دوربین عکاسی جشنواره شد.

eslami-kiasari

منتخبین بخش دوربین عکاسی عبارتند از : آقایان جمشید فرجوند فردا از بیجار ، عباس اسلامی کیاسری از لندن و سید رضا مهری از سبزوار که به هر یک تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و سکه بهار آزادی اعطا گردید.

 

در این بخش از آقایان علی اکبر شیخی و امیر حسین قنبری نیز تقدیر به عمل آمد.

همچنین داوران این جشنواره در بخش عکاسی با موبایل از آقایان ابراهیم فلاح ، سعید برجیان و سرکار خانم سیده معصومه اسماعیلی تقدیر به عمل آوردند.

 

یاسر رضازاده دبیر همایش کنفرانس ملی HSE در صنعت ساختمان که اهل چهاردانگه می باشد در این باره افزود: کتاب جشنواره به همراه گواهی شرکت در نمایشگاه نیز بزودی برای راه یافتگان این جشنواره ارسال می گردد.

 

shojaei

 

همچنین به دلیل اقامت دکتر اسلامی کیاسری در لندن و عدم امکان حضورشان در اختتامیه جشنواره در ایران، سیدولی شجاعی لنگری به نیابت از ایشان جایزه دکتر اسلامی را تحویل گرفت.

 

 

 

4 نظرات
  1. اسماعیل فتاحی کیاسری می گوید

    ما نمانیم و عکس ما مانَد
    کار دنیا همیشه بر عکس است
    درود بر دکتر اسلامی عزیز و نائب عزیزش. :)

    1. عباس اسلامی کیاسری می گوید

      سلام بر هنرمند ارجمند؛ جناب آقای فتاحی.

      ممنون از لطف شما. چه خوش گفت فروغ فرخزاد (که اتفاقاً امروز زادروز ایشان است): تنها صداست که می ماند :)

  2. سیدمصطفی مرتضوی کیاسری می گوید

    دکترعباس اسلامی!تلفیق علم وهنردروجودتان پایداروماندگاربماناد.

    1. عباس اسلامی کیاسری می گوید

      لطف شما مستدام سید بزرگوار.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.