پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب مقام کشتی گیران نوجوان کیاسری در مسابقات استانی

نوجوانان کشتی گیر کیاسر در اولین حضور خود در مسابقات کشتی آزاد استان، انتخابی کشور با علیرضا میر شجاعی در وزن ۴۲ کیلو گرم ، حسین صادقی ۴۵ کیلوگرم و نیما عبادی ۸۵ کیلوگرم با مربیگری آقایان کلانتری و رضوی حضور یافتند.

1

 

به گزارش مجتبی ذوالفقاری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان مازندران، انتخابی مسابقات کشوری طی امروز پنجشنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۵ در شهرستان تنکابن برگزار شد.

 

نوجوانان کشتی گیر کیاسر در اولین حضور خود در مسابقات کشتی آزاد استان، انتخابی کشور با رضا میر شجاعی در وزن ۴۲ کیلو گرم ، حسن صادقی ۴۷ کیلوگرم و نیما فغانی ۸۵ کیلوگرم با مربیگری آقایان کلانتری و رضوی حضور یافتند.

 

در این مسابقات حسن صادقی که در وزن ۴۷ کیلوگرم شرکت کرده بود توانست با به دست آوردن مقام سوم این مسابقات مدال برنز را کسب کند. صادقی با کسب این عنوان جواز حضور در مسابقات کشوری را به دست آورد.

 

همچنین نیما فغانی در وزن ۸۵ کیلوگرم مقام پنجم را کسب کرد و رضا میرشجاعی هم در وزن ۴۲ کیلوگرم به دلیل این که از رده نونهالان به نوجوانان آمده بود نتوانست مقامی را کسب کند. رضا میرشجاعی یک سال از حریفانش کوچکتر بود و با رضایت محضری پدرش در این مسابقات شرکت نموده بود.

 

در اعزام این عزیزان به این مسابقات شورای اسلامی و شهردار و به خصوص حسین اشرفیان کمک قابل توجهی داشتند.

 

امیدواریم که مردم فهیم و ولایی منطقه و کیاسر برای توسعه و ترویج ورزش از هیچ کوششی دریغ نکرده و یار و حامی جوانان اهل ورزش باشند.

 

 

1 نظر
  1. شهروند می گوید

    پیام تبریک رئیس شورای شهر کیاسر به مناسبت کسب مقام های استانی و راهیابی ورزشکاران به مسابقات کشوری

    مهندس یوسفی به مناسبت کسب مقام سوم استان و راهیابی به مسابقات کشوری توسط ورزشکار حسن صادقی پیام تبریک را صادر کرد

    کسب مقام سوم استان و راهیابی به مسابقات کشوری توسط ورزشکار حسن صادقی، را به جامعه ورزش و کشتی گیران پرتلاش شهر کیاسر و بخش چهاردانگه تبریک گفته و امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتر کشتی گیران در آوردگاهای بزرگتر در سطح ملی و جهانی باشیم.

    مهندس روح اله یوسفی کیاسری

    رئیس شورای شهر کیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.