پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب مقام دوم تیم زیر یازده سال ایران در مسابقات اتریش با همراهی بازیکن چهاردانگه ای

امیر محمد عالیشاه از روستای اروست چهاردانگه عضو تیم زیر یازده سال ایران در این بازی ها بود.

0

 

به گزارش کمال احمدی خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز از تهران،  فوتبالیست های زیر 11 سال ایران که با نام آکادمی کیا در تورتمنت کوپا کاپ در اتریش شرکت کرده بودند بعد از  12 روز صبح سه شبه در تاریخ 5/2/93  با عنوان مقام دومی این مسابقات به ایران بازگشتند.

 

این تیم چند روز قبل از مسابقات وارد کمپ تورنمنت در اتریش شد به بدلیل تجربه کم بازیکنان 2 بازی تدراکاتی برای انها ترتیب داده شده است که انها توانستند با نتیجه پرگل حریفان خودشان را شکست دهند.سپس تیم آکادمی کیا به مونیخ سفر کرد و از ورزشگاه الیانس ارنا ورزشگاه اختصاصی تیم بایرن مونیخ بازدید کردند.

 

kia-football-academy-2015-U11

 

در این تورنمنت 48 تیم حضور داشتند که بیشتر آنها از مدارس معتبر فوتبال اروپا از جمله بایر مونیخ، بایر لورکوزن، آژاکس آمستردام، لیون فرانسه و ……..بو ده اند.تیم آکادمی کیا با تیم های معتبری چون بایر مونیخ و … در گروه D مسابقات قرار داشت.

 

در باز های گروهی تیم آکادمی کیا با شکست حریفان به عنوان تیم اول صعود کرد،در بازی های حذفی با شکست تیم های  قدرتمندی چون لورکوزن . ……. به فینال مسابقات را پیدا کرد.و در فینال بازی را به تیم مونیخ 1860 در ضربات پنالتی واگذار کردند و به مقام دومی این مسابقات دست پیدا کردند.

 

cardial-cup

 

در این مسابقات تیم آکادمی کیا با 25 گل زده به عنوان بهترین خط حمله و آقای یادگار رستمی فوتبالیست نابغه کردستانی با 14 گل زده به عنوان آقای گل و بهترین فوتبالیست این تورنمنت شناخته شد ه اند.

 

امیر محمد عالیشاه فوتبالیست چهاردنگه ای این تیم با شماره 2 ستون ثابت و دفاع راست تیم آکادمی کیا بوده است.

 

عملکرد بچه های زیر 11 سال ایران در مقابل تیم های معتبر اروپایی با همه امکانات و تجهیزات درجه 1 آنها نشان می دهد که با مدیریت و استعدادیابی درست می توان به رده های بالای فوتبال جهان دست پیدا کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.