پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب مدال طلای مسابقات جهان توسط نوجوان گشتی گیر واوسری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، آقای محمدجواد یوسفی واوسری در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی نوجوانان ناشنوا در کشور ارمنستان موفق به کسب مدال طلا شده و تیم ایران نیز با کسب یک مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

هم چنین به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از واحد مرکزی خبر ( 1393/07/14) تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ناشنوایان کشورمان با کسب مقام دومی و سومی از مسابقات جهانی ارمنستان (امروز دوشنبه 14 مهر 1393 ) به کشور بازگشتند. به گزارش واحد مرکزی خبر، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ناشنوای کشورمان در این دوره از مسابقات جهانی، نایب قهرمان و تیم ملی کشتی فرنگی جوانان سوم شدند.

 

مسابقات کشتی آزاد نوجوانان ناشنوا روز سه شنبه 15 مهرماه برگزار خواهد شد.
 
Vavsari-1
 
  عکس از: سایت سادوای بالاده
 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، در این دوره از مسابقات نوجوانان ایران 8 مدال کسب کردند و حاصل آن 1 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز بود که تنها طلای کاروان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران را آقا محمدجواد یوسفی واوسری (فرزند سعید) کسب کردند. خانواده اقای یوسفی در روستای لَلِـه مرز شهرستان بهشهر ساکن هستند. روستای واوسر در منطقه دوسرشمار دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه ساری واقع شده است. (با سپاس از آقای وحید اسماعیلپور بالادهی برای ارسال این خبر)

Vavsari-2

 عکس از: سایت سادوای بالاده

 

14-10-6-95637wrestling-logo

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.