پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب رتبه برتر دو چهاردانگه ای در المپیاد علمی دبیرستان های تیزهوشان استان

1

 

به گزارش میرزاخانی خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری دو داش آموز چهاردانگه ای در المپیاد علمی دبیرستان های تیز هوشان استان مازندران افتخار آفریدند.

سید محمد حسین کوثری و  و محدثه سادات زمانی  از دبیرستان تیزهوشان نکاء توانستند در المپیاد علمی  دبیرستان های تیزهوشان رتبه برتر کسب نمایند.

IMG

منطقه چهاردانگه به داشتن چنین فرزندانی برخود می بالد . همت و کوشش این افتخار افرینان قابل تحسین است. اینجا همت مسئولین است که باید کوششان را برای به کمک این فرزندان فراموش نکنند و به همین المپیاد اکتفا نکنند این بهترین راه است که بتوانند زمینه سازی و استعدادیابی کنند تا این عزیزان به افتخارات بالاتر فکر کنند که هم برای نظام ارزشمندجمهوری اسلامی و هم برای استان مازندران و منطقه چهاردانگه آفتخار آفرین باشند. از استاندار محترم و محبوب و نماینده ارشد دولت محترم تقاضا می گردد از کمک و یاری به این فرزندان چهاردانگه که باعث افتخار برای کشور و استان مازندران بزرگ شده اند از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند ،تا ان شالله جوانان دیگر هم تشویق شوند و به سوی افتخارات بیشتر جذب بشوند به امید روز شکوفایی استان باهمت مسئولین دلسوز این استان که با صداقت و یک دلی به فکر پیشرفت این سرزمین و در فکر آیندگان و فرزندان این استان هستند همه با هم دست به دست هم ایران اسلامی و چهاردانگه را بهتر از این که هست بسازیم تا درآینده فرزندانمان احساس افتخار کنند کسانی بودن که به فکر آینده آنها بودند و یک درس بزرگ و بسیار با ارزش برایشان به ارث گذاشته باشیم به امید آن روز که همه شاهدش باشیم.

 

کسب این افتخار بزرگ را از صمیم قلب به این دانش آموزان پرتلاش و خانواده های محترمشان تبریک گفته و آرزومند موفقيت هاي روزافزون دانش آموزان عزيزمان هستيم.

1 نظر
  1. اتابک می گوید

    با درود. مسئولین که چهاردانگه را فراموش کردند. ورزشکاران هم به دلیل نبود امکانات و بی توجهی مسولین رفتند. نخبگان چهاردانگه هم که خیلی هاشون به دست فراموشی سپرده شدند. تحصیلکردهای ما که یا دارند کشاورزی سنتی انجام میدهند و یا در شهرهای دیگه به ویژه سمنان در شرکتهای کوچک صبح را به شب میرسانند و در آخر تیزهوشان ما در نکا درس میخوانند. واقعاً جای بسی تاسف است که فرار مغزها هم در چهاردانگه داریم.
    من هم به این عزیزان تبریک عرض می کنم و امیدوارم به مدارج بالای علمی برسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.