پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب رتبه اول استان مازندران در جشنواره تدریس تفکر و سبک زندگی توسط سمیه جلالی کلکناری

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط  عمومی اداره آموزش و پرورش،  حامد خلیلی ازنی معاون پرورشی منطقه گفت:  سمیه جلالی کلکناری مشاور منطقه موفق به کسب رتبه اول استان مازندران در جشنواره تدریس تفکر و سبک زندگی شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره،ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی؛اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس؛مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها؛ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش‌های مختلف یاددهی ـ یادگیری؛شناسایی و ترویج سایر روش‌های نوین یاددهی ـ یادگیری، بسط و گسترش آن؛ایجاد فضایی شاد و پویا جهت شکوفایی استعدادهای نهفته مربیان، مشاوران و دبیران با تکیه بر کاربست روش‌های تدریس فعال و مؤثر است.

خلیلی اظهار داشت: خانم سمیه جلالی  در پایه هشتم با موضوع درس نقاشی شاهزاده خانم شرکت کرده بودند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش گفت: سمیه جلالی سال گذشته نیز در جشنواره تدریس تفکر و  سبک زندگی موفق به کسب رتبه اول استان شده بود.

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز  این موفقیت ارزشمند را به خانم سمیه جلالی تبریک عرض نموده و موفقیت بیشتر ایشان را در خدمت به دانش آموزان چهاردانگه از خداوند متعال مسئلت می نماید.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    ممنون از خانم معلم مهربون??
    دستتون درد نکنه،همه این افتخارات برای کلاس ما از شماست
    بچه های هشتم معلمان کیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.