پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسانی که جان خود را برای حفظ انقلاب تقدیم می‌کنند از تحریم اقتصادی نمی‌ترسند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علی محمد شاعری شامگاه پنجشنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت سردار شهید علی ییلاقی فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: انقلاب اسلامی رمز و راز فراوانی دارد و امام خمینی(ره) با هدف مقابله با استبداد، بی عدالتی و ظلم که به دست آمریکا و همه زیاده خواهان تاریخ است، به پا خاست و از روزی که این پیام را به گوش جهانیان رسانید دشمنی علیه ایران آغاز شد و ما را تحریم کردند.

وی افزود: کشورهای استعمارگر و سلطه جو برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از انجام هر توطئه ای دریغ نکردند اما آنچه که توانست انقلاب اسلامی را ۴۰ سال در برابر توطئه ها و تهاجمات مستحکم و پابرجا نگه دارد خون شهدا و ایثار رزمندگان بود که جان خود را برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی فدا کردند.

نماینده شرق مازندران در مجلس خاطرنشان کرد: تا زمانی که ظلم و استکبار در دنیا وجود دارد، امام و شهدا زنده هستند و راه آن ها ادامه دارد و پرچم عدالت خواهی به دست ولی امر زمان هر روز بیشتر به اهتزاز در می آید.

شاعری گفت: کسانی که جان خود را برای حفظ انقلاب تقدیم می کنند از تحریم اقتصادی نمی ترسند. شاید مطالبه گر باشند اما حفظ انقلاب را واجب می دانند و برای حفظ ارزش های انقلاب جان خود را فدا می کنند.

وی افزود: ممکن است جبهه های جنگ داخل کشور باشد و یا زمانی دیگر نیز در یمن، سوریه، لبنان و عراق، خط مقدم رزمندگان ایرانی باشد و گاهی مدافعان فرا مرزی ایران در خارج از کشور ایفای نقش می کنند و اگر زمانی کسی بخواهند فتنه گری کند و مسیر انقلاب، تاریخ و حق طلبی امام را منحرف کند آن جا نیز حاضر هستند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: سردار شهید علی ییلاقی شمع پر فروغ ملت بزرگ ایران است و همچنین بهشهر شهید هاشمی نژاد را تقدیم انقلاب کرد و تصادفی نیست که دو غیور مرد از بهشهر فرماندهی لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا را برعهده داشتند زیرا این شهر قهرمان پرور، ولایت مدار و شهید پرور است.

شاعری گفت: شهید ییلاقی ها در شهرستان بهشهر همچنان می رویند و ملت ایران شهدای زنده هستند که قطعا اگر امروز نیز تهدیدی متوجه ایران اسلامی شود و بخواهند ملت ایران را بترسانند مردم مانند شهید علی ییلاقی برای مقابله با ظلم و استبداد پیشگام می شوند.

وی افزود: باید آمریکا و اسرائیل بدانند ملت ایران مسیر کشور خود را با برنامه ریزی درست، علمی و کار و تلاش جهادی با مشارکت همه مردم و با به کارگیری مدیران کارآمد، به گونه ای می سازند که دشمن را که قصد مایوس کردن ملت ایران را دارد از موضع خود عقب براند.

نماینده شرق مازندران در مجلس تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل و مزدوران منافق و سلطنت طلب هیچ کاری نمی توانند در ایران انجام دهند اگر مدیریت کشور درست شود و جلوی زد و بندها و انحرافات را بگیریم و با پیروی از ولایت و اقدام جهادی و تلاش شبانه روزی مطالبه مردم که شفاف سازی اداره کشور است و مقابله با بی عدالتی و زد و بند و همه رفتارهایی که با رفتار شهدا و امام راحل و سیستم و روش ولایت مداری انطباق ندارد را کنار زنیم و با کار جهادی و خدمت صادقانه به وظیفه انقلابی خود عمل می کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.