پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کریمی: بر می گردم و ستاره استقلال می شوم

0

سیدمحسن کریمی هافبک جوان چهاردانگه ای استقلال  به ورزش سه، گفت که با توجه به بدنسازی که قرار است انجام بدهد کمی استراحت برای او چندان بد نیست اما بر می گردد و دوباره ستاره استقلال می شود.

از اینکه از لیست استقلال خارج شدی ناراحت نیستی؟

شاید برای شما باورنکردنی باشد ولی من خودم را بچه استقلال می دانم چراکه از نوجوانی در تیم های پایه باشگاه حضور داشتم و وقتی این شرایط پیش آمد گفتم که استقلال مهمتر از من است و به همین دلیل قبول کردم که از لیست استقلال خارج شوم. در این شرایط استقلال به من نیاز داشت و من هم نمی توانستم برای تیم محبوبم دردسر ایجاد کنم.

 ولی در این مدت خیلی ها می گفتند که شاید علیرضا منصوریان چندان نیازی به تو ندارد.

هرگز اینطور نیست. شاید رسانه ها خیلی چیزها را نداند اما روز قبل از عمل من درست مصادف بود با رفتن استقلال به  ارمنستان و علیرضا منصوریان با من تماس گرفت. او به من گفت که به من نیاز دارد و قصد دارد قراردادم را تمدید کند. وقتی که عمل کردم و آقای منصوریان از من خواست که قراردادم را تمدید کنم، گفتم چه جایی بهتر از استقلال و چه کسی بهتر از علیرضا منصوریان که بتوانم با آن کار کنم. علی آقا در این مدت لحظه به لحظه با من در تماس بودند و من از آقای خرمگاه هم تشکر می کنم که در این مدت خیلی به من کمک کردند و جویای احوالم بودند.

تو در مصاحبه ای گفته بودی که از هفته سوم می توانی برای استقلال بازی کنی. اینکه باید یک نیم فصل بیرون بنشینی برایت سخت نیست؟

من نمی خواستم این بار ریسک کنم و زود به میادین بازگردم تا باز مصدوم شوم اما حتی اگر می خواستم بیشتر تمرین و استراحت کنم هم حداکثر تا هفته ششم نمی توانستم بازی کنم. با این حال شرایطی پیش آمد که پیش خودم گفتم شاید صلاح باشد این بار من به خاطر تیم محبوبم کوتاه بیایم و کمک کنم تا مشکلی که لیست این باشگاه داشت، حل شود. گفتم حالا که دو بازیکن باید از لیست خارج شوند حداقل من یکی از آنها باشم تا خیال مدیران باشگاه کمی راحت شود.

فکر می کنی اینکه تا نیم فصل مجبوری تمرین کنی به ضررت است یا استراحت بیشتر می تواند در راه ادامه فوتبالت به تو کمک کند؟

فکر می کنم استراحت بیشتر بد نباشد‌. به هرحال من در این سال ها با مصدومیت های متعددی روبه رو شدم که شاید خیلی ها می گفتند محسن نمی تواند برای استقلال کارساز باشد اما من شب و روز بدنسازی می کردم و فکر می کنم این مدتی که دور از میادین هستم فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانم بدنسازی کنم و برای نیم فصل دوم بازیکنی بشوم که خودم انتظار دارم.

 

در این مدت چه کسانی پیگیر مصدومیت تو بودند؟

در این مدت که شما می گویید همانطور که گفتم آقای خرمگاه و آقای منصوریان مدام با من در تماس بودند و حتی آقای منصوریان زمانی که در اتاق عمل بودم هم با بستگانم در تماس بودند. اما واقعا از آقای توفیقی و افتخاری هم تشکر می کنم که شرایطی برایم فراهم کردند که بتوانم در تیمی که آن را دوست دارم و سال ها برای آن زحمت کشیدم، بمانم. در مورد آقامهدی رحمتی هم باید بگویم که او واقعا نقش یک بزرگتر را برای من در تیم ایفا می کرد و هرروز جویای احوالم بود. مطمئنا لطف آقامهدی را هرگز فراموش نمی کنم.

تو سال اولی که در تیم بزرگسالان استقلال به میدان رفتی خیلی ها گفتند که ستاره این تیم می شوی، فکر می کنی در بازگشت به میادین می توانی این رویا را برآورده کنی؟

من دوست دارم همان ذهنیت روی من باشد که در سال اول حضورم در استقلال بود. در آن سال هرکاری می خواستم در زمین انجام می دادم اما در دو سال گذشته مصدومیت های وقت و بی وقت این امکان را از من گرفته است. البته نمی خواهم از خودم تعریف کنم ولی من فصل پیش هم با وجود اینکه در بسیاری از بازی ها کتفم درد می کرد هر زمان که برای استقلال بازی کردم گل زدم، اخراج گرفتم و سعی کردم مثمرثمر باشم. در بسیاری از بازی ها با کتف درد برای استقلال بازی کردم و افتخار می کنم چراکه من در استقلال بزرگ شدم.

فکر می کنی در نیم فصل دوم می توانی به روزهای اوجت برگردی؟

من دوست دارم روزی ستاره استقلال شوم و مطمئن هستم در بازگشت هم همین اتفاق برایم می افتد. دوست دارم نکته ای را به هواداران عزیزمان بگویم و آن هم این است که می دانم آنها در روزهای گذشته بسیار نگران لیست استقلال بودند. سعی کردم به سهم خودم کمکی کرده باشم و مطمئنا در نیم فصل هم با بازگشت به استقلال هواداران عزیزمان را روسفید خواهم کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.