پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کتاب جوان و تربیت آیت الله میرعمادی در نمایشگاه کتاب لرستان رونمایی شد

0

در حاشیه دهمین نمایشگاه کتاب لرستان کتاب «جوان و تربیت»  نوشته آیت‌الله سید احمد میرعمادی که در ۴۸۷ صفحه تألیف شده است و از زاویه‌ای جدید به ابعاد مختلف تربیت می‌پردازد رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی دفتر آیت الله میرعمادی کتاب شرح نامه ۳۱ نهج‌البلاغه امام علی(ع) به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) است که در ۴۵ فراز با موضوعات زیبا و جذاب تربیتی تدوین‌شده است.

از آنجائی که یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی موضوع «تربیت»  است، این کتاب می‌تواند منبع بسیار خوبی در این زمینه برای اساتید، مربیان تربیتی  و والدین باشد.

از میان آثار تربیتی و کتاب‌هایی که در شرح نامه ۳۱ نهج‌البلاغه نگارش شده ، کتاب «جوان و تربیت» ویژگی‌های برجسته‌ای دارد ازجمله داشتن عناوین و موضوعات کاربردی، جدید و جذاب، عبارات شیوا و دل‌نشین، نثر روان و جامع.

این کتاب که در قالب فرازهای مختلفی تدوین‌شده است در هر فراز مختلفی تدوین شده در مجموع به ۲۶۸ موضوع از نامه ۳۱ نهج‌البلاغه می‌پردازد.

«نامه‌ای از پدری روزگاردیده به فرزندی جوان و امیدوار»، «فرزند همه وجود پدر»، «کلیدی‌ترین دستور خودسازی»، «راهه‌ای زنده و نورانی ساختن دل»، «عبرت‌آموزی از گذشتگان»، «آبادانی دنیا و آخرت»، «امربه‌معروف و نهی از منکر» و … ازجمله فرازهای این کتاب ارزشمند است.

این کتاب از سوی انتشارات وفا باقیمت ۲۵۰ هزار ریال منتشرشده و از سوی مرکز فرهنگی قرآن و عترت عماد قم توزیع می‌شود.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی مؤلف کتاب «جوان و تربیت» نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد و از اساتید حوزه و دانشگاه بوده و تاکنون چندین جلد کتاب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، دینی و تربیتی تألیف کرده است.

کتاب‌های ائمه و علم اصول،  ولایت مطلقه فقیه،  اقتصاد در اسلام،  اسوه حسنه، سرچشمه‌های حکمت و …از دیگر تألیفات آیت‌الله میرعمادی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.