پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاهش آسیب پذیری هدف پدافند غیرعامل است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسین منفردی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نکا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به ضرورت توجه  پدافند غیر عامل اظهار کرد:  در عصر حاضر دنیا به سمت مصونیت در برابر دشمنان می رود لذا ما نیز به تأسی از این مقوله باید به صورت جدی وارد عمل شویم.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری مازندران ضمن اشاره به نگاه ادبیاتی به پدافند غیر عامل تصریح کرد: اگرمی خواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و کشور را از نگاه های ابر قدرت ها دور کنیم قطعا باید قوی و تجهیز باشیم تا فکر تعدی به سرزمین ما را درسر نپرورانند.

به گفته منفردی پدافند غیر عامل متکی به علم، تکنولوژی و صنعت است که در این راستا اگر در مقابل علومی که تولید می شود نتوانیم از علوم مورد توجه استفاده کنیم قطعا موفق نخواهیم بود.

این مسئول شرط یکپارچگی در پدافندغیر عامل را در حوزه مدیریتی ، زبان مدیریتی و مدیریت کارآمد یاد کرد و همچنین متذکر شد: مدیریت کارآمد باید با صراحت و شفافیت ارتباط و تعامل خوبی را با مردم برقرار کند چرا که مردم از ولی نعمتان این نظام و انقلاب هستند لذا پدافند غیر عامل موظف است این شعار را عملیاتی کند..

وی افزود: اولین قدم در هر شهرستان برنامه ریزی در پدافند غیر عامل است که باید در غالب ۶ کارگروه تخصصی شکل گیرد در این راستا نیز عملکرد کارگروه ها با رویکرد پدافندی مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری مازندران با تاکید بر حوزه فرهنگ در این مقوله خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی پدافند غیر عامل استان به دنبال این هستیم باورهای اعتقادی مردم را عمق بخشیم.

منفردی از مدیریت زمان به عنوان عنصر اثرگذار دراین امر مهم یاد کرد و همچنین گفت: مدیریت زمان باید به عنوان عنصر بسیار مهم در وهله اول مورد توجه قرار گیرد در واقع اگر مدیریت زمان به خوبی صورت نگیرد قطعا پدافند غیر عامل با مشکل روبروخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.