پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کامیون هایی که بار تریلی شدند

جاده ساری- کیاسر – سمنان و دامغان از جاده های اصلی استان مازندران است که شمال کشور را به شرق و جنوب کشور وصل می نماید. این جاده کوتاه ترین مسیر رسیدن به مشهد مقدس و جنوب کشور از طریق جاده جندق می باشد.

0

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: جاده ساری- کیاسر – سمنان و دامغان از جاده های اصلی استان مازندران است که شمال کشور را به شرق و جنوب کشور وصل می نماید. این جاده کوتاه ترین مسیر رسیدن به مشهد مقدس و جنوب کشور از طریق جاده جندق می باشد.

 

جاده ساری – کیاسر که از زیباترین جاده های کشور  و طولانی ترین جاده جنگلی جهان است، مشهور به جاده مرگ شده است، پیچ های تند ، عرض کم و ریزش شیرابه زباله  این جاده زیبا را به جاده ای نا امن برای مسافران به خصوص مسافران تازه وارد تبدیل نموده است.

 

یکی از پیج های خطر ناک این جاده زیباد،  پیچ مرگ یا پیچ کلاج خسه می باشد. در این  پیچ شاهد واژگونی تعداد زیادی کامیون در طول سال هستیم، تعداد زیادی از عزیزانی که در این پیچ جان داده میدهند و سرمایه آنها به چشم برهم زدنی از دست رفته است.

 

مدتی زمزمه تعریض و حذف این پیچ شنیده می شود و اندک کاری هم انجام می شود و   سپس کارها رها می گردد. همتی و اراده ای برای حذف پیچ مرگ ملاحظه نمی شود. ظاهرا گوشی برای شنیده مظلومین مردم محروم چهاردانگه وجود ندارد.

 

 کامیون هایی که از جنوب یا شرق کشور حامل بار هستند در این پیچ واژگون شده و در نهایت خود بار تریلی می شوند و به مبدأ بر می گردند و اصلا به مقصد نمی رسند.

 

 

photo_2016-05-24_14-50-00

 

عکاس : مجتبی ذوالفقاری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.