پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاشت ۷۰۰ نهال در اردوگاه شهید توکلی روستای وناجم+تصاویر

امروز پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ به مناسبت هفته منابع طبیعی بسیج چهاردانگه با حضور بسیجیان خود اقدام به کاشت ۷۰۰ نهال کرد.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، امروز پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ به مناسبت هفته منابع طبیعی بسیج چهاردانگه با حضور بسیجیان خود اقدام به کاشت ۷۰۰ نهال کرد.

 

به مناسب هفته منابع طبیعی و به بهانه روز درختکاری بسیج چهاردانگه در اردوگاه شهید توکلی واقع در روستای وناجم تعداد ۷۰۰ اصله نهال کاشت.

 

این اقدام در راستای حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب آن توسط بسیج چهاردانگه صورت پذیرفت. به امید اینکه ما با از بین نبردن منابع طبیعی و تلاش در جهت حفظ و گسترش آن بتوانیم این موهبت الهی را به نسل های آینده انتقال دهیم.

 

 IMG_7275 IMG_7287 IMG_7314 IMG_7324 IMG_7330 IMG_7357

 

 

3 نظرات
  1. ل.کنیمی می گوید

    اتفاق عجیبی در روستای کنیم در حال انجام است. گروهی در این روستا در حال درختکاری با گونه های مثمر هستند. قبرستان، مدرسه ، خانه های مردم و همه و همه جا درختکاری شده است. البته در بین آن ها یک نفر چکمه پوش است که با اینکه ظاهری شبیه نیروهای کارگری دارد دهیار و همه دیگران به او احترام زیادی می گذارند. حتی شنیدم بخشدار چهاردانگه به این روستا آمد و با بیل زدن شروع به درختکاری کرد. خوب مگر این آقای امینی مریض نبست و تازه از بیمارستان به خانه نیامد؟.

    1. شیرزاد محمدنژاد کیاسری می گوید

      به نام خدا
      موسسه مردم نهاد توسعه فضای سبز پایدار شمال توفیق خدمت و ایجاد فضای سبز پایدار را در این روستا بر عهده دارد. البته این فعالیت با مشارکت دهیار محترم روستا و دبیر محترم مدرسه و همچنین اهالی محترم آن روستا در حال انجام است. ارائه گزارش پس از انجام مراحل کلی کار و ارزیابی در اواسط تابستان و در همین خبرگزاری ارائه خواهد شد.
      شایان ذکر است جناب آقای امینی بخشدار محترم چهاردانگه نیز به مظور حمایت از فعالیت های این موسسه و همچنین پشتیبانی از دهیار محترم روستا به صورت نمادین در ارتباط با کاشت چند نهال مثمر همکاری داشتند.
      با آرزوی سلامتی برای ایشان و همه دوست داران طبیعت.

  2. عباس رمضانی وناجمی می گوید

    با سلام.
    از اینکه اشکالات متن خبرتون راجع به کاشت نهال رو بعد از ارسال نظر اینجانب اصلاح کردید متشکرم.اما اگه خود نظر رو هم منتشر می کردید مشکلی به وجود نمی آمد.
    پیروز باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.