پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کارخانه شن و ماسه گرماب در آستانه تعطیلی

غلامحسین احمدی عضو شورای اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: کارخانه سنگ شکن گرماب در آستانه تعطیلی می باشد.

2

 

پایگاه خبری چهاردانگه: غلامحسین احمدی عضو شورای  اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت:  کارخانه سنگ شکن گرماب در آستانه تعطیلی می باشد.

 

وی ابراز داشت؛ تعداد زیادی از کارخانه های موجود در شهرک های صنعتی بخش چهاردانگه تاکنون تطیل شده اند و  با تعطیلی  کارخانه سنگ شکن نزدیک به ۱۰۰ نفرکارگر، کار خود را از دست می دهند و  بی کار خواهند شد که اکثر کارکنان آن جوانان بخش چهاردانگه می باشند.

 

احمدی علت مشکل پیش آمده برای کارخانه شن و ماسه را سنگ اندازی دستگاههای مختلف دانست.

 

سخنگوی شواری بخش چهاردانگه در ادامه افزود با توجه به اینکه مشکل عمده بخش چهاردانگه بی کاری جوانان می باشد و همین عامل تا کنون باعث مهاجرت گسترده از این بخش شده است، انتظار می روزد استاندار و فرماندار دولت تدبیر امید، تدبیر نمایند تا  کارخانه شن و ماسه گرماب تعطیل نشود.

 

احمدی گفت: کارخانه شن و ماسه گرماب همکاری بسیاری خوبی با شوارای بخش  در مواقع بحرانی داشته حمایت لازم را برای حل مشکل چهاردانگه می نمود.

2 نظرات
  1. احمد کفشگر کیاسری می گوید

    با سلام ،آقای احمدی سخنگوی محترم شورای بخش در باره آشغال ساری که به چهاردانگه می آید سخنی به میان بیاورید……

  2. كارگر می گوید

    متاسفانه سنگ شکن شهرداری کیاسر هم تعطیل شد و کارگران زحمتکش آن بیکار شدند خدا به خانواده های آنها رحم کند.اینطور که معلوم است شهرداری کیاسر روزهای دشواری را سپری می کند چون این نهاد نمی تواند حقوق کارکنان خود را پرداخت کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.