پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهارمین یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان منطقه چهاردانگه برگزار شد+ تصاویر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، چهارمین یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان منطقه چهاردانگه امروز سه شنبه 21 اسفند 1397 در دبیرستان امام حسین(ع) وناجم با حضور خانواده معظم شهدا، حجت الاسلام تیموری امام جمعه، دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه ،دیگر مسئولین بخش،  فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

حامد خلیلی ازنی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به مهمانان  گفت: در 200 سال اخیر ، اولین باری بود که حتی یک وجوب خاک ایران عزیز از کشور ما جدا نشد و این امر مهم مرهون جانفشانی شهدای والامفام بود که با بذل جان حویش  به دشمن نابکار را شکست سنگین محتمل کرد.

وی افزود، دانش آموزان و فرهنگیان که قانونا هیچ تکلیفی نداشتند، با توجه به شرایط کشور سنگر مدرسه را رها و در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کشور و اسلام پرداختند.

حامد خلیلی در پایان اظهار داشت منطقه چهاردانگه  26 شهید دانش آموزی و 4 فرهنگی شهید تقدیم کرده است.

خانم ملازاده مادر شهید محمود راد مهر، شهید مدافع حرم در این مراسم معنوی سخنرانی کرد.

وی با اشاره به آیات قران و احادیث شهدا را همیشه جاوید تاریخ دانست که زمینه حضور حضرت مهدی عج را فراهم می نمایند.

مادر شهید راد مهر در این مراسم به خاطراتی از شهید محمود راد مهر پرداخت و گفت در نزد رهبر درخواست شرکت پسر دیگرم را به عنوان مدافع حرم از مقام معظم رهبری در خواست کردم که مقام معظم رهبری مخالفت کردند و گفتند:« ما هم باید راضی به حضور آنها باشیم. آنها باید بمانند و آینده کشور را بسازند.»

این مراسم شامل اجرای سرود، شعر ، پخش کلیپ و مداحی کربلایی محمود زارع بود.

در حاشیه این مراسم معنوی به یاد شهید مدافع حرم، شهید محمد رادمهر و شهدای دانش آموزی و فرهنگیان چهاردانگه چند اصله درخت توسط امام جمعه و بخشدار چهاردانگه در حیاط مدرسه  غرس کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.