پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهارمین جشنواره انار اشرف در بهشهر آغاز شد + تصاویر

چهارمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر به همراه برگزاری غرفه های نمایشگاهی با موضوع انار و فراورده های آن به همراه صنایع دستی و نان و غذاهای محلی و غیره از از امروز پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ در مجتمع تاریخی، فرهنگی و گردشگری هوتو بهشهر برگزار شد.

0

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: چهارمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر به همراه برگزاری غرفه های نمایشگاهی با موضوع انار و فراورده های آن به همراه صنایع دستی و نان و غذاهای محلی و غیره از از امروز پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ در مجتمع تاریخی، فرهنگی و گردشگری هوتو بهشهر شایش یافت.

 

در آئین افتتاحیه این جشنواره که صبح امروز در سالن مجتمع تاریخی، فرهنگی و گردشگری هوتو بهشهر واقع در روستای تروجن ( شهیدآباد ) برگزار شد، ربیع فلاح استاندار مازندران، حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر، جاودانی مدیرکل ارشاد استان، یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار، شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان استان و شهرستان بهشهر حضور داشتند.

 

فرماندار بهشهر در این مراسم با برشمردن اهمیت مختلف برگزاری  جشنواره های مختلف گفت: انار ارگانیک بهشهر از جمله  محصولات مهم این شهرستان است که با دارا بودن ۱۳ هزار هکتار از باغات انار، بیشترین تولید انار را در استان مازندران به خود اختصاص داده است.

 

ربیع فلاح جلودار، در چهارمین جشنواره انار اشرف در مجتمع گردشگری هوتو بهشهر گفت: جشنواره فرهنگی انار فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت های مختلف این بخش است که علاوه بر فرهنگی بودن این جشنواره باید مساله اقتصادی هم مورد توجه ویژه قرار گرفته و کمیت و کیفیت با هم دیده شود.

 

استاندار مازندران گفت: باید در چنین جشنواره هایی با شناساندن قابلیت های فراوان تولید محصولاتت کشاورزی، تحقیقات، بازار، آفات، بیماری ها مورد توجه قرار گرفته و با بررسی عوامل مختلف تاثیرگذار بر تولید محصولات، بریا رفع مشکل تلاش شود.

 

در پایان آئین افتتاح این جشنواره فرهنگی در شهرستان بهشهر تمبر ویژه این جشنواره رونمایی و توسط استاندار، امام جمعه بهشهر شاعری نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه و تنی چند از مسئولان امضاء شد.

 

این جشنواره و نمایشگاه تا از رمروز ۱۳ تا ۱۵ آبان ماه ۹۵ به مدت ۳ روز در مجتمع تاریخی ، فرهنگی و گردشگری هوتو بهشهر برای بازدید علاقه مندان برپاست.

 

برای مشاهده در اندازه بزرگتر روی هر کدام از تصاویر کلیک کنید

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.