پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چشمه سورت چهاردانگه در معرض تخریب است

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، دلاور بزرگ نیا عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفر مرکز مازندران در فرمانداری ساری اظهار کرد: فرابخشی بودن صنعت گردشگری به عنوان تفکر مورد انتظار و حمایت مسئولان ارشد استانی قرار گرفته است.

 

وی افزود: در هیچ جای دنیا گردشگری متولی مشخصی ندارد و توجه به زیرساخت ها و توسعه آنها وظیفه دولت ها است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه سیمای گردشگری استان زمانی ترسیم می شود که همه زیرساخت های گردشگری تامین شده برای سرمایه گذاری باشد، تصریح کد: باوردهای مذهبی باید در آداب و رسوم نوروز مورد توجه قرار گیرد.

 

بزرگ نیا با بیان اینکه بسیاری از مناسبت های مذهبی بزرگ نظیر واقعه غدیر خم در نوروز اتفاق افتاده است، یادآور شد: باورهای ملی هیچگاه در تقابل با باورهای دینی نیست و همواره با هم هستند.

 

وی با اعلام اینکه صنعت گردشگری صنعتی فرابخشی بوده و با کمک همه مسئولان به سرمنزل مقصود می رسد، افزود: صنعت گردشگری زمانی که باور ملی برای همگان مبدل شود موفق است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به قابلیت های بکر گردشگری و طبیعت گردی مرکز مازندران، تصریح کرد: چشمه سورت چهاردانگه ساری یکی از جاذبه های بکر منطقه بوده که بی توجه در معرض تخریب است.

 

بزرگ نیا گفت: باید با کمک مسئولان استانی و شهرستانی برای توسعه زیرساخت های این چشمه بکر جهان برنامه ریزی اصولی کرد.

 

وی افزود: ساری می تواند قطب گردشگری شمال کشور قلمداد شود در صورتی که همه زیرساخت های گردشگری در این منطقه را بتوانیم برای سرمایه گذاری فراهم آوریم.

 

مازندران در ایام نوروز و تابستان سالانه میزبان بیش از 30 میلیون گردشگر داخلی و خارجی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.