پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چرخش دوباره چرخهای کارخانه سیمان کیاسر

2

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، کارخانه سیمان کیاسر از دیروز 31 تیرماه به دلیل اتمام مواد معدنی به طور کامل تعطیل شده بود که صبح امروز با حضور رئیس کل دادگستری و برخی مدیران کل مازندران دوباره راه اندازی شد.
حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران در مراسم راه اندازی دوباره این کارخانه بر لزوم توجه ویژه به اشتغال تاکید کرد و گفت: ناهماهنگی و برنامه ریزی نا مطلوب در حوزه صنعت مشهود است که باید در این خصوص تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.
وی افزود: دستگاه قضایی در بخش جنگل ها و منابع طبیعی استان مازندران حساسیت ویژه ای دارد.
در این جلسه در خصوص واگذاری عرصه معدنی و صدور مجوز برداشت معدن در محدوده 50 هکتاری برای شرکت صنایع سیمان کیاسر بحث و تبادل نظر شد.
200 مستقیم و 500 نفر غیرمستقیم در کارخانه سیمان کیاسر مشغول بکار هستند.

2 نظرات
  1. رضا می گوید

    سلام وقت بخیر افرین افرین رئیس کل دادگستری مازندران اقای تقوی خسته نباشی . کارخانه سیمان کیاسر افتخار و اعتبار چهاردانگه و کیاسر است . اقای تقوی ممنون نگذاشتید کارخانه تعطیل شود بالای 1000 نفر دارند روزی از این کارخانه می خورند پس همه دستگاه دولتی و غیر دولتی باید حمایت کنند تا مشکلات کارخانه برطرف شود …

  2. رضا می گوید

    سلام وقت بخیر افرین افرین به رئیس کل داد گستری مازندران خسته نباشی … کارخانه سیمان کیاسر اعتبار چهاردانگه و اعتبار کیاسر است . همه باید حمایت کنند تا این کارخانه تولیدی رونق و مشکلش حل شود . اقای تقوی ممنون …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.