پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چرا به بخشدار يا رييس شوراي بخش فرصت بيان مشكلات داده نشد؟

حضور وزرا در بخش چهاردانگه را غنيمت بدانيم و از آن بهره مناسبي ببريم. نه آن كه خداي نكرده منطقه را آن جوري كه هست نشان ندهيم. واقعا محروميت بخش چهاردانگه در زيبايي خدادادي آن مخفي شده است.

1

 

با معلوم شدن سخنران يازدهمين يادواره 195 شهيد بخش چهاردانگه، موجي از خوشحالي بين مردم بخش چهاردانگه ايجاد شد كه به يمن خون پاك شهداي مظلوم بخش چهاردانگه، يكي از مهمترين وزراء دولت تدبير و اميد، يعني دكتر رحماني فضلي، وزير محترم كشور به منطفه محروم چهاردانگه سفر مي نمايد و مردم و مسئولين بخش در اين فرصت ذي قيمت مشكلات عديده ي بخش چهاردانگه مانند: زباله ساري كه به منطقه حمل مي شود، مشكلات جاده ساري – كياسر ، مشكلات جاده روستايي ، مشكلات آب شرب و كشاورزي ، مشكلات شهركهاي صنعتي و … بيان مي نمايند  تا دولت مردان قدمي براي حل آن بردارند.

 

از آنجايي كه آيت الله سيد حسن شجاعي نماينده چهار دور در مچلس شوراي اسلامي كه از فرزندان همين بخش مي باشند از حاميان اصلي آقاي دكتر روحاني در دوره انتخابات بودند و با سخنراني خود در مسجد جامع ساري نقش بسزايي در راي آوري بالاي دكتر روحاني، رييس جمهور محترم در استان مازندران و شهرستان ساري داشت، اين اميد و انتظار را از دولت تدبير و اميد براي مردم بخش چهاردانگه مضاعف نمود تا وزير محترم از نزديك درد دلها و مشكلات مردم را بشنود و براي رفع آن قول هاي درخور بدهد.

 

اما بر خلاف انتظار به بخشدار و رييس شوراي اسلامي بخش چهاردانگه فرصتي براي بيان مشكلات و گفتن انتظارات داده نشد.

 

بخشدار، عالي ترين مقام دولت در بخش بوده و مسوليت سياسي و امنيتي بخش را به عهده دارد. آقاي اسماعيل  اميني بخشدار مردمي بخش محروم چهاردانگه در طول خدمت خود با ارتباط  بسيار خوب با مردم، سركشي مداوم به روستاهاي دور دست، يگيري حل مشكلات مردم، در كنار مردم قرار گرفتن در موقع سختي مانند سيل و توفان و برف سنگين موجب شده است تا در دل مردم رنج كشيده نفوذ كرده و مردم محروم انتظار رفع مشكلات بخش را از ايشان داشته باشند.

 

براي هر دولتي يك موهبت مي باشد كه كارگزاران آن دولت رفتار خوب و شايسته اي با مردم داشته باشد و در دل مردم نفوذ كنند و اين ارتباط باعث نزديكي مردم با دولت مي شود.

 

آقاي عاليشاه، رييس شوراي اسلامي بخش كه منتخب 95 روستاي محروم چهاردانگه و نماد مردم سالاري مي باشند و مدتها اين مسئوليت را به عهده داشتند از تنگناها و مشكلات عديده ي اين بخش مطلع هستند.

 

كاش اين فرصت در اختيار بخشدار و يا رييس شوراي بخش قرار مي گرفت تا در يازدهمين يادواره شهداي بخش چهاردانگه و نزد مردمان اين بخش محروم، مشكلات را بيان نمايند.

 

شايد اين تصور شود كه در يادواره شهدا جاي مطرح نمودن چنين مسائلي نيست. در صورتي كه همه ي ما  مي دانيم اين عزيزان جان خود را براي  اسلام و امنيت و آرامش و پيشرفت كشور  و توسعه عدالت فدا نمودند.

 

پايان كلام اينكه حضور وزرا در بخش چهاردانگه را غنيمت بدانيم و از آن بهره مناسبي ببريم. نه آن كه خداي نكرده منطقه را آن جوري كه هست نشان ندهيم. واقعا محروميت بخش چهاردانگه در زيبايي خدادادي آن مخفي شده است.

 

نويسنده: حامد خليلي ازني

 

1 نظر
  1. کیاسری می گوید

    خدا را شکر که امام جمعه محترم مشکلات را بیان فرمودند وگرنه که خیلی در حق ما جفا می شد
    از شنیده ها بنظر می رسد که حتی به امام جمعه هم گفتند به بیان مشکلات نپردازید. بخشدار کتباً به وزیر می دهد. اما با درایت امام جمعه در کوتاه ترین زمان مشکلات چهار دانگه گفته شد و جای تقدیر و تشکر داره
    این موضوعیه که خود مسئولین ستاد و بخش برای خود ساخته اند با دعوت وزیر خیال کردند دیگه به همه چی می رسن
    وزیر هم با حرکتی تحقیر آمیز اجازه مصاحبه هم نداد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.