پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیگیری قانونی دغدغه بیمه خبرنگاران در مجلس

0

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری قانونی دغدغه بیمه خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

صفر علی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مهم‌ترین رکن اساسی جامعه توسعه‌بخشی است که خبرنگاران با آگاهی بخشی به همه می‌توانند جامعه را در مدار توسعه پایدار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مجلس، دولت و دستگاه قضا در حمایت از خبرنگاران باید تلاش کنند تا امنیت شغلی برای این گروه از جامعه فراهم شود، تصریح کرد: با حمایت مادی و معنوی از خبرنگاران به آنها کمک خواهیم کرد تا در امنیت شغلی با قدرت و تفکر از قلمشان دفاع کنند و ترسی از این موضوع نداشته باشند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون آزادی مطبوعات در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی به تصویت رسیده است، افزود: عمل به این قانون در جامعه هم شفافیت را به همراه خواهد داشت و رسانه می‌تواند نگاه نظارتی داشته و تخلفاتی چون اختلاس، اغتشاش و دزدی را کمتر در عرصه کشور شاهد باشیم.

اسماعیلی ادامه داد: با حمایت از خبرنگاران و نظارت بر کارشان آنها قادر خواهند بود تا بخش‌هایی که از لحاظ اقتصادی دچار مشکل هستند را اصلاح کنند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه خبرنگاران باید بیمه شوند و این موضوع یکی از دغدغه‌های مسئولان است، یادآور شد: نمایندگان با پیگیری‌های قانونی و دولت هم با ارائه لایحه به مجلس برای دفاع از حقوق خبرنگاران تلاش خواهیم کرد تا این قشر از جامعه در شغل خود از احساس امنیت داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.