پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیگیری روزانه و فعالیت شبانه روزی برای اتمام پروژه نیروگاه زباله سوز

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مهدی عبوری شهردار مرکز استان به همراه کارشناسان چینی از پروژه  نیروگاه زباله سوز بازدید کرد.

وی در این بازدید بر پیگیری روزانه و فعالیت شبانه روزی تا زمان اتمام این پروژه تاکید نموده و اظهار داشت: کارشناسان چینی در حال تجهیز کارگاه و نصب تجهیزات این نیروگاه بوده و پیگیری های روزانه بر روند اجرای آن عملیاتی خواهد شد.

عبوری در ادامه به جذب اعتبار لازم برای این پروژه اشاره نموده و افزود: اعتبارات دولتی برای اتمام نیروگاه زباله سوز تامین گردیده و مطابق زمانبندی مشخص شده اجرایی خواهد شد.

این مسئول ،  طی دستوری به معاونت فنی و عمرانی در زمینه روند اجرایی این پروژه  گفت: این معاونت نسبت به هماهنگی های لازم برای  افزودن تیم های عملیاتی توسط مجری نیروگاه 450 تنی زباله سوز ساری در سه شیفت کاری ، برنامه ریزی  برای ساخت دودکش فلزی در کارگاه مستقل  ، پوشش دیوار و سقف سوله بویلرهای نیروگاه با ورق فلزی  و اتمام فوندانسیون های تجهیزات در سوله بویلرها   اقدام نماید.

شهردار ساری روند پیشرفت پروژه را مطلوب دانست و ادامه داد: پیمانکار ، ناظر و مسئولان پروژه بصورت شبانه روزی تا اتمام آن فعالیت خواهندکرد.

شایان ذکر است با نصب دوربین مدار بسته در محل اجرای نیروگاه زباله سوز، شهردار ساری از دفتر کار خود نیز بر روند اجرایی پروزه نظارت خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.