پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیکر شهید «بریری» به وطن بازگشت؛ زمان مراسمات وداع و تشییع

0

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، رجعت سرخ پیکر شهید والامقام علیرضا بریری از شهدای مدافع حرم مازندران، یادآور تداوم نهضت مقاومت و مکتب سرخ عاشورایی است. همان مکتبی که از برکت آن انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی در اوج اقتدار ملی و امنیت پایدار است و شهید بریری‌ها پرورش یافته همین مکتب هستند که برای دفاع از حریم ولایت با نثار جان خویش در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستادند و لحظه‌ای دست از مقاومت نکشیدند.

شهید مدافع حرم علیرضا بریری در 16 اردیبهشت 95 به همراه 12 رزمنده غیور و دریادل لشکر 25 کربلا از حماسه‌سازان خان‌طومان بود که با شجاعت و از خودگذشتگی موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و در قلب تاریخ ماندگار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام به دلایل شرایط خاص منطقه در زمره شهدای مفقودالاثر حماسه خان‌طومان قرار گرفت اما با استعانت از بی‌بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) در جریان تفحص‌های اخیر در استان حلب در سوریه کشف و با انجام آزمایشات DNA احراز هویت شد و پس از 32 ماه صبح یکشنبه 16 دی‌ماه به آغوش گرم خانواده شهید پرور باز می‌گردد.

مراسم شب وداع این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و عشا روز یکشنبه 16 دی 97 در مصلای بزرگ شهرستان بابلسر انجام و تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام دوشنبه 17 دی 97 ساعت 9 از مقابل سپاه شهرستان بابلسر به سمت امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان با حضور مردم ولایتمدار استان  برگزار می‌شود.

از امت شهیدپرور و انقلابی مازندران به‌ویژه مردم شریف بابلسر دعوت می‌شود با حضور در مراسم شب وداع و تشییع این شهید گرانقدر ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای تاریخ‌ساز مدافع حرم که برای ادای تکلیف و با بصیرتی مثال زدنی در میدان مبارزه با فتنه بزرگ آمریکایی اسرائیلی در منطقه حاضر شدند و با خلق حماسه‌ای بی‌بدیل طومار فتنه‌گران را درهم پیچیدند، بار دیگر جلوه‌ای از وحدت و تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.