پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیروزی پر گل تیم فوتبال نساجی مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه: از ساعت 16 امروز در چهارچوب رقابت‌های فوتبال جام آزادگان، دو تیم نساجی مازندران و بادران تهران به مصاف هم رفتند.

شاگردان جواد نکونام که به سه امتیاز این بازی مهم به شدت نیاز داشتند دیدار را طوفانی شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی بازی در دقایق 19 و 24 بازی توسط محمد عباس‌زاده و مرتضی غلام‌علی‌تبار به گل برتری دست یافتند.

حضور بهداد سلیمی و میثم بائو در جایگاه ویژه ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر و تماشای دیدار نساجی و بادران از نکات جالب این دیدار بود.

نساجی‌چی‌ها برتری محسوس خود در نیمه نخست را حفظ کردند ولی علی خسرونژاد در دقایق اضافی نیمه نخست توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود نساجی به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم بازی، بازهم این تیم نساجی بود که در جهنم وطنی، عرصه را برای بادرانی‌ها تنگ کرد و محمد عباس‌زاده، آقای گل فصل قبل این تیم توانست در دقیقه 53 گل دوم خود و گل سوم تیمش را به تور بدوزد.

این پایان کار نساجی و محمد عباس‌زاده نبود و آقای گل، در این بازی مهم هتریک کرد و در دقیقه 79از روی سانتر حسن نجفی گل چهارم نساجی را به ثمر می‌رساند تا آب پاکی را روی دست بادرانی‌ها بریزد.

به دلیل اتلاف وقت فراوان در این بازی، یازده دقیقه زمان تلف شده توسط  حمید حاج ملک، داور بازی منظور شد.

به گزارش فارس، در ادامه باز هم تیم نساجی بود که بر روی دروازه حریف فشار آورد و حملات زیادی را طراحی کرد که موقعیت‌ها یکی پس از دیگر به هدر رفت و بازی با نتیجه پرگل چهار بر یک به سود نساجی به پایان رسید تا سال 97، سالی طوفانی برای این تیم محبوب مازندرانی‌ها لقب گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.