پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیروزی ارزشمند استقلال مقابل العین امارات با حضور محسن کریمی

0

به گزارش احمد نظری خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، تیم استقلال تهران توانست با گل دقایق پایانی برد ارزشمندی را در مقابل حریف اماراتی خود به دست آورد.

تیم استقلال تهران امشب دوشنبه  خرداد 1396 از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی در مسابقه رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  در ورشگاه آزادی تهران با حضور 65 هزار هوادار در مقابل العین امارات قرار گرفت.

استقلال در این بازی در نهایت توانست با گل دقیقه 92 کاوه رضایی از روی نقطه پنالتی توانست برد ارزشمندی را با ثبت یک کلین شیت به دست آورده و با آرامش خاطر بیشتری هفته ی آینده باید در مقابل این تیم در امارات قرار بگیرد.

سید محسن کریمی بازیکن جوان و چهاردانگه ای تیم فوتبال استقلال تهران در بازی امشب تا دقیقه 94 در بازی حاضر بود و در آخرین ثانیه ها جای خود را به یزدانی داد.

محسن کریمی بازی درخشان و خوبی در این دیدار داشت و در بسیار از مواقع با سرعت خود مدافعان حریف را به دردسر انداخت. کریمی در دقیقه 76 بازی با خطایی که سعید جوما بازیکت العین بر روی او انجام داد موجب اخراج این مدافع اماراتی شد تا این تیم از دقیقه 76 ، 10 نفره به بازی ادامه دهد. هر چند در دقیقه 84 بازی استقلال نیز با اخراج فرشید اسماعیلی 10 نفره شد.

تیم استقلال در دقیقه 92 و در پی خطای هندی که مدافع العین مرتکب شد صاحب ضربه پنالتی شد که کاوه رضایی بر خلاف جهت حرکت دروازبان ضمن زدن گل پیروزی پنجمین گل آسیایی خود را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.